|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Welkom aan heel Metal-lievend België en Nederland! Gezien de teleurstellende Zwaarste lijst op Stubru van enkele weken terug, vond ik het hoognodig om eens de opinie van echte metalheads te vragen. De resultaten van deze enquete zullen tegen eind mei bekend worden gemaakt op de grootste metalfora van België en Nederland. Ik zal deze metal top 100 uploaden op een video website, zodat iedereen ze kan beluisteren. Het gaat hier om een top-100, en niet om een top-70, met de volgende regels: Iedere band/artiest kan slechts tweemaal in de lijst voorkomen. De twee nummers die de hoogste stemmen gekregen hebben, zullen dus in de lijst geplaatst worden. Je mag gerust meerdere keren stemmen op dezelfde band of artiest, maar enkel de twee nummers met het hoogst aantal stemmen, zullen uiteindelijk worden opgenomen in de lijst. De rest valt af. Iedereen mag zijn of haar persoonlijke top-vijf inleveren. Dit maakt het kiezen iets gemakkelijker dan bij een top-drie en laat meer ruimte voor 'minder bekende' namen. De puntenregeling zal als volgt gaan: Band 1 - nummer 1: 10 punten Band 2: nummer 2: 8 punten Band 3 - nummer 3: 6 punten Band 4 - nummer 4: 4 punten Band 5 - nummer 5: 2 punten Geef dus zeker je top-vijf in chronologische volgorde! Ik hoop dat iedereen aan deze enquete zal deelnemen, zodat we eens kunnen laten zien aan Stubru hoe een echte zwaarste lijst eruit ziet. Uiteraard zijn alle genres - van black metal tot heavy metal - welkom! Stemmen kan hier: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=75214 Lid worden van deze pagina wordt ook geapprecieerd http://www.facebook.com/pages/Wij-willen-een-echte-Zwaarste-Lijst/210673182289636?sk=wall [Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 02-05-2011 17:04] |
|
Is Converge toegestaan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Stubru? |
|
Studio Brussel Black seeds of bunny! |
|
Nooit van gehoord, zit dat in de ether en op welke frequentie? edit: Laat maar, ik denk niet dat ik dat hier kan ontvangen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-05-2011 15:12] |
|
Leve Studio Brussel Belgische radio is zoveel beter. In NL komt om het uur hetzelfde lijstje muziek voorbij bij Stubru draaien ze tenminste van alle genres een stuk dieper. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mooie site! |
|
Ingevuld: 1. 16 Horsepower - Splinters 2. dEUS - Fell off the Floor, Man 3. Radiohead - Paranoid Android 4. Coldplay - Yellow 5. Uncle Tupelo - No Depression |
|
quote: in de jaren negentig en zeker medio de jaren negentig was StuBru op zijn hoogtepunt imho, er was ook een paar jaar Metaloppolis (beetje als de Zwaarste Show met Alex). Zo eind jaren negentig is het bergaf gegaan met StuBru. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote:Lijkt me dan ook niet helemaal eerlijk. |
|
Kan ik geen uitspraak over doen, maar geen enkele NL zender die hier ook maar een beetje aan kan tippen. Edit: nu al helemaal niet, op stubru zeggen ze nu "Zet hem op Bram". Gewoon een stukje persoonlijke motivatie heb ik nog nooit meegemaakt in NL. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-05-2011 16:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Thergothon en Unholy natuurlijk. |
|
quote:Deze man heeft smaak! |
|
Excrementory Grindfuckers en Temnozor niet vergeten signature |
|
quote: Nee, alleen metalgenres zijn toegestaan neem ik aan? Met je duidelijke regels Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Welk stuk van "van black metal tot heavy metal" snap jij nou niet? |
|
quote: ... Ik snap wat hij bedoelt, maar hij kan geen duidelijke regels schrijven. Staat bol van fouten en onduidelijkheden en dit is er een van, want hij zegt toch echt dat ALLE genres zijn toegestaan. Als je dan de ambitie hebt om Stubru naar de kroon te steken mag je ook wel wat moeite in je presentatie steken. Nu werd het binnen een paar posts al niet serieus genomen. Maar goed, zal eens over een top 5 nadenken, wel leuk initiatief. Ik ga ervan uit dat alles wat metal is en tegen metal aanhangt mag (AC/DC en Deep Purple staan immers ook in de Stubru-lijst, dus dan mogen Converge en Fuck the Facts ook wel). edit: oh, en Hatebread (:')) staat ook in de Stubru-lijst, dan mag Converge zeker. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-05-2011 17:33] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mijn excuses als het niet duidelijk was dat het hier om een metal lijst ging... Maar goed. Converge is toegestaan. Alles wat tegen metal aanleunt ook. Laten we niet vergeten dat Deep Purple toch wel één van de grondleggers van metal is, dus waarom niet? Gelieve wel de enquete in te vullen in plaats van jullie keuzes hier te posten, dat maakt alles een stuk overzichtelijker. [Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 02-05-2011 17:45] |
|
quote:Anders hap je niet snoeihard .. nu krijg je weer een tot zelfmoord aanzetende saaie kutdiscussie over wat het woordje genre in die zin inhoud. |
|
quote: Duidelijk dat je het niet snapte, dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: ---------> . Boeiender |
|
Voorlopig hebben 36 mensen hun stem uitgebracht. Waarvoor dank! Als dit zo verder gaat, zullen we tegen eind mei een mooie lijst bij elkaar hebben. Keep up the good work! |
|
quote: Is dat met een harde corst? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Smeercore. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hehe, en Perseverance klinkt opeens als Delifrance Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |