|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En The Price of Nutellaty. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
PROEVEN! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tranen, vooral omdat ik het Jasta zo hoor brullen! YOU FUCKING EAT NOW! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gast Ik ga die gast z'n topic niet verder verneuken, er borrelt TEVEEL op (Cheese or Be Cheesen) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Misschien maar best ja. (Last Bread) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
MEER MEER Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Had toch beter van je verwacht quote: Ga door! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-05-2011 0:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er is een enorme verscheidenheid bij de stemmingen, wat natuurlijk zeer goed is |
|
quote: is inderdaad mooi ik heb bvb telkens 1 song van men lievelingsbands gekozen (Tool, Opeth, MDB, DT, Neurosis) leuk initiatief overigens! |
|
quote: Beter? Nah, dank je! Boeiender |
|
We zitten over de zestig stemmers en al meer dan 200 nummers! Als je nog niet gestemd hebt, zeker doen! [Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 04-05-2011 0:06] |
|
Nee. |
|
Waarom mogen eigenlijk Belgen en Nederlanders meedoen terwijl StuBru alleen Belgisch is? |
|
quote: Nou dat gaat een succes worden. |
|
quote::') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Past trouwens wel bij het design van ZM. |
|
ingevuld... Daar zullen we nooit meer iets van horen. |
|
quote: Zestig stemmers op 2 dagen = 870 stemmers op de laatste stemdag. Lijkt me wel dat we dan een realistische lijst kunnen hebben. |
|
|
|
quote: Ik hoop het voor je, maar aan metalliefhebber een top 5 vragen resulteert, vooral bij een beperkte deelname, waarschijnlijk in slechts enkele nummers die meerdere malen genoemd worden. Het zou me niet eens verbazen als je ergens onder de nummer 70 op alfabet moet gaan rangschikken omdat al die nummers maar 1 keer genoemd zijn. Toch ook maar even ingevuld net, omdat ik het een warm hart toedraag: 1. Cult of Luna - The Watchtower 2. Sólstafir - Ljósfari 3. Cult of Luna - Leave Me Here 4. Trist - Snení 5. Martyrdöd - In Extremis Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Het zou me niets verbazen als die lijst er alsnog aardig hetzelfde uitziet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kanonne, mijn favoriete 5 metalnummers? Dat ligt aan mijn gemoedsgesteldheid. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ECHTE zwaarste lijst zou ik sowieso niet aan Cult Of Luna denken. Maar het blijft een lijst waar natuurlijk de algemene smaak naar voren komt. En ik denk inderdaad dat niet al teveel nummers meerdere malen gestemd zullen worden. Painkiller? Raining Blood? Die nummers bijvoorbeeld wellicht; goede nummers die iedereen over het algemeen te vaak hoort. |
|
quote: Wat is je favoriete gemoedsgesteldheid? Dan pas je daar je lijst aan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |