|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat Gorath ertussen staat, vind hier echt geen zak aan... |
|
Ik zal er hopelijk weer bij zijn. Eerste keer in 3 jaar dat ik niet op Oktoberfest ben tijdens beukfeest |
|
quote: Gezellig |
|
quote: Ach ja, zo lang er geen keyboards in zitten, zal het wel meevallen zeker? |
|
To keyboard, or not to keyboard, ik ben erg benieuwd naar de bands die avond. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Flyer erbij |
|
- New merch - New CD - Cheap prices - Free stuff Only at the release shows... |
|
Dat wordt wel een exclusieve CD dan, als die "only at release shows" is |
|
quote: En 1.70 voor een amsterdammertje. Voor 2.20 Beck's, Jupiler, Palm, Hoegaarden en meer op fles In Gryphus dan |
|
En krieeeeeeeeeeeeek! Voor de vrouwkes. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 12-08-2011 23:59] |
|
Nee joh! Kriekjes voor Hanna en mij, vorige keer ook bijna allemaal in mijn eentje opgedronken (tenminste degene die in de koeling bij de bar stonden). |
|
Hmm schoonbroertje aanmoedigen of niet... Nog geen idee of het uitkomt.... Maar moet toch eens een beukfeest meemaken.... Hmmmm.... Boeiender |
|
Aha! Er is Jupiler! |
|
quote: In de backstage koelkast mogen wij helaas alleen Dommelsch plaatsen |
|
Boeiender |
|
Blasfemie! |
|
Hasselt slayed! Vierlingsbeek's next! [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 19-09-2011 18:34] |
|
Ik denk trouwens dat ik er ook wel bij ben.. |
|
Awesome |
|
Over 2 weken alweer! |
|
Was graag weer langsgekomen, maar helaas al een ander feest dan |
|
Eens opzoeken waar dat Vierlingsbeek precies ligt. edit: O, kut. Brabant... [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-10-2011 16:47] |
|
Vrijdag 7 Oktober, eerst nog een vet thrash-feestje in Venlo! Met: Gama Bomb, Milkman, Maniac Forces en Sworn Amongst. @ Perron 55/ Kaldenkerkerweg 55/ Venlo www.perron55.nl |
|
quote: Topickaper O_o Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Daar heb je inderdaad je eigen topic toch voor? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |