![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Present! ![]() |
|
quote: present! ![]() |
|
ik ga't misschien halen in weert, ik hoop het wel, wil Stormrider keigraag zien spelen (vooral Toxik). heb veel gehoord over jullie bandje ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
![]() |
|
quote:Weet ik allang, dankt u eenderweg ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Deze gaat van 'Heavy Metal' naar 'Concerten'. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik zal er zijn!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Aanwezig in vol ornaat, met alles erop eraan !!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Me to. Stormrider rules ![]() ![]() ![]() Suicide Machine ![]() |
|
quote: haha je maakt me wel nieuwsgierig hoor .......vol ornaat wat zal dat wezen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: We willen best eens wat meer in de "Northlands" spelen. Un een idee waar ze ons binnenlaten? ......Evilterrestrial.................................. ![]() |
|
Jenje moet eens minder lang achtyer PC gaan zitten Ik zou zweren dat er net Stommerder live als topictitel stond. ![]() |
|
quote: Samen met Angels Decay, progressive power metal . ![]() ![]() |
|
Ik kom kijken in 013! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Hellyes 'k zou ook nog's moeten afkomen ![]() |
|
quote: ik ben er zeker ![]() Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
quote: welkom Wim ....nog een uit de zuiderlijke clan, neem ik aan...ik vraag mij af of ik adressen weet die jullie zelf nog niet kennen ![]() ![]() |
|
quote: Nee, adressen is geen probleem maar als coverband moet je ut toch vooral van via-via en mond op mond reclame hebben ... ![]() of natuurlijk boekingskantoren die voor 2 telefoontjes de helft van je vergoeding proberen op te strijken ![]() ......Evilterrestrial.................................. ![]() |
|
quote: zoals iedereen natuurlijk weet speelt Mies behalve in Triple 7 ook in Angel's Decay! ![]() Stormrider schopt kont! Wordt toch tijd dat jullie es iets van Human gaancoveren ![]() ![]() |
|
quote: Een vriend van mij is bezig met een "pop-hal" aan het openen in Almere. Dat wordt een soort Paradiso maar net iets groter. Hij moest nog 1 handtekening van een of andere wedhouder hebben en dan gingen ze beginnen. Als die af is dan kan ik misschien wat regelen ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: 1/11? Ja dan ben ik ook in de triangel ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
quote: je hebt mail ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
Ik heb een hele zooi mail, maar die van jouw staat er niet tussen. Waarschijnlijk omdat het mail adres in mijn profiel niet juist was (<- 'was' is verleden tijd). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Ik wil niet vervelend zijn hoor maar ik vraag mij af of Stormrider een zaal met een capaciteit van ruim 1700 bezoekers vol krijgt en helemaal als ze in almere spelen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |