|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar kan je gelijk in hebben, maar als er in paradsio 1700 man kan, dan is die pozaal waar ik het over had dus wat kleiner. Er kunnen iets van 1000 man in. Maar goed, het kan geen kwaad om het te proberen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ey, gaan er nog Venlonaren naar het Maf in Maasbree? |
|
1-11 sta ik in de triangel achter de bar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als je dat 18-10 nou ook doet, kom ik een biertje bij je scoren (spelen dan me de band daar, Triple 7) |
|
Ik zal er waarschijnlijk in de 013 zijn! You will never have, what i never had. |
|
24 okt, in de Escape te veenendaal, heb ik vernomen. klopt dat? Oud Vuil. |
|
ach, hell. er was al een stormrider topic omgoog gehaald. sorry! Oud Vuil. |
|
quote: het zit er wel in, mijn eega hoeft niet te werken en toen ik vertelde dat ze oa celtic frost speelden, was ze al enthousiast! gezellie! ik zal rajackar eens vragen, morgen. Oud Vuil. |
|
Celtic Frost ??? OOOEEEEHHHHH, Nou, dan ga ik ook maar eens naar Het Veen. |
|
dat wordt een heersch-avond! Oud Vuil. |
|
1-11 : Triangel -Weert Daar wil ik wel bij zijn! LAI LAI HEI |
|
quote:Dit is een oud topic, Stormrider heeft vorig jaar op 1-11 in De Triangel gespeeld.... *edit* ff gezocht: Stormrider speelt op 7-11 in De Triangel, samen met Aura [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 02-10-2003 18:19] |
|
Was leuk gisteren in cafe Rocks. Alleen wat weinig bewegingsruimte |
|
quote: Harder moeten brekk'n, creeert ruimte hehe. Maar was idd gaaf!!! SR altijd gaaf hehehe Edityptyfus [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-02-2005 18:01] |
|
quote: in Rocks houdt dat in dat je er een muur uit zou moeten breken |
|
quote:Haha, dat was mijn eerste suggestie toen ik voor de eerste keer Rocks binnenstapte. Reactie: daar zit 't gemeentehuis. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jah of je belandt met je kop in de condooms vd buren hehe Rocks is altijd gezellig (en dat klonk gay iegh) |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |