|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Present! |
|
quote: present! |
|
ik ga't misschien halen in weert, ik hoop het wel, wil Stormrider keigraag zien spelen (vooral Toxik). heb veel gehoord over jullie bandje Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
quote:Weet ik allang, dankt u eenderweg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Deze gaat van 'Heavy Metal' naar 'Concerten'. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ik zal er zijn!!!!!!!!!!! |
|
quote: Aanwezig in vol ornaat, met alles erop eraan !!! |
|
Me to. Stormrider rules Suicide Machine |
|
quote: haha je maakt me wel nieuwsgierig hoor .......vol ornaat wat zal dat wezen |
|
quote: waarom nou weer allemaal in het zuiden zo kost het toch allemaal veeel te veel geld |
|
quote: We willen best eens wat meer in de "Northlands" spelen. Un een idee waar ze ons binnenlaten? ......Evilterrestrial.................................. |
|
Jenje moet eens minder lang achtyer PC gaan zitten Ik zou zweren dat er net Stommerder live als topictitel stond. |
|
quote: Samen met Angels Decay, progressive power metal . |
|
Ik kom kijken in 013! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hellyes 'k zou ook nog's moeten afkomen |
|
quote: ik ben er zeker Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: welkom Wim ....nog een uit de zuiderlijke clan, neem ik aan...ik vraag mij af of ik adressen weet die jullie zelf nog niet kennen |
|
quote: Nee, adressen is geen probleem maar als coverband moet je ut toch vooral van via-via en mond op mond reclame hebben ... of natuurlijk boekingskantoren die voor 2 telefoontjes de helft van je vergoeding proberen op te strijken ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: zoals iedereen natuurlijk weet speelt Mies behalve in Triple 7 ook in Angel's Decay! Stormrider schopt kont! Wordt toch tijd dat jullie es iets van Human gaancoveren) Suicide Machine ofzo : )) |
|
quote: Een vriend van mij is bezig met een "pop-hal" aan het openen in Almere. Dat wordt een soort Paradiso maar net iets groter. Hij moest nog 1 handtekening van een of andere wedhouder hebben en dan gingen ze beginnen. Als die af is dan kan ik misschien wat regelen ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 1/11? Ja dan ben ik ook in de triangel luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: je hebt mail luuuuuuv is in the air......... |
|
Ik heb een hele zooi mail, maar die van jouw staat er niet tussen. Waarschijnlijk omdat het mail adres in mijn profiel niet juist was (<- 'was' is verleden tijd). Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik wil niet vervelend zijn hoor maar ik vraag mij af of Stormrider een zaal met een capaciteit van ruim 1700 bezoekers vol krijgt en helemaal als ze in almere spelen Als een programeur daar aan twijfelt zal hij ze niet boeken omdat het dan te veel geld zal kosten. Je kan veel beter kleine zaaltjes proberen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |