|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei, vetjes. Lento, ook! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+ The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble You have time. You are doing fine. |
|
Erg tof dit ja! wellicht misschien dat ik dit jaar wel ga hmmmmmmmmm *droomt verder* |
|
Oef, Omega Massif www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Jezus Crisis, wordt wel heel vet zo quote: Jaoh, die moest ik ook nog eens checken... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-05-2011 17:59] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Doen, las dat ze in september met een nieuwe komen en op dit swingfest voor de eerste keer nieuwe nummers spelen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Bersarin Quartett en AUN vandaag al gechecked, vooral die eerste is héél vet. Vanavond maar beginnen aan de rest. Fuck it, ik ga er ook gewoon heen ook. Liften, couchsurfen, el cheapo bier drinken, moet lukken. -edit: en Omega Massif is vet ja, live verpletterend. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 10-05-2011 18:12] You have time. You are doing fine. |
|
Klopt, op Roadburn gezien 2 jaar terug, behoorlijk onder de indruk www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+ ZU + Thomas Köner Line-up begint wel echt onmogelijk gaaf te worden. You have time. You are doing fine. |
|
Hele mooie line-up ja, maar gaat em denk ik toch niet worden .. |
|
Bohren und der Club of Gore ZU Nadja The Dale Cooper Quartet Omega Massif The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble tba Les Fragments De La Nuit Kodiak Nu al supervet. Hauschka is er ook bijgeboekt, supercool wat die man uit een piano haalt! |
|
Zie nu pas dat Hauschka inderdaad ook is toegevoegd. Geniaal, ha! Nog twee namen te gaan, hoop op Birds of Passage en Infinite Light Ltd. (Aiden Baker is er toch al...). You have time. You are doing fine. |
|
Tering wat een vette line-up |
|
Lento is ook toegevoegd zag ik laatst www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+ SUNN O))) + Jefre Cantu-Ledesma Line-up nu compleet. Fuuuuuck, net nu ik had besloten om toch maar niet te gaan. Twijfel twijfel. You have time. You are doing fine. |
|
Bekijk het maar, ik ga gewoon ook. Dan maar boodschappen doen bij de Aldi de komende maanden. You have time. You are doing fine. |
|
In wat voor venue speelt dit moois zich af? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Toffe line-up. Essen is ook goed te doen, dus, waarom niet? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Zo is het. En er zijn ook nog Duitsers te trollen heb ik gehoord, dus neem je mooie paarse shirtje maar mee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vet toffe line up maar niet echt swingen geblazen bij deze bands Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: In de WeststadtHalle, 1200 man capaciteit: You have time. You are doing fine. |
|
Utrecht - Essen, nog geen 2 uur in ICE. Schade treinticket: 30 euro (als 'ie nog bestaat eind september, that is). Ik haal m'n paarse shirt vast uit de kast. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Probleem is de slaapplek. Toch snel zo'n 40-50E per nacht kwijt bij gebrek aan goedkope hostels of een camping. You have time. You are doing fine. |
|
Hmm, als je vroeg boekt kun je vaak - mits met meerdere personen - voor 30 - 35 euro per nacht slapen in een fatsoenlijk hotel. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Oh, (Rbril niet vergeten! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |