|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Goedkoopste wat ik kan vinden is 55E voor een tweepersoonskamer, maar dan wel met gedeeld toilet/badkamer. Op zich nog wel te doen. http://www.hotel-zum-deutschen-haus.com/40605.html You have time. You are doing fine. |
|
quote: &oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&safe=images&um=1&ie=UTF-8&q=h%C3%B6fener+H+campingpark+essen&fb=1&hq=h%C3%B6fener+H+campingpark&hnear=0x47b8c2b796abf639:0x6a00e111a4ad2c9d,Essen,+Germany&ei=8cMeTs2VE4GYOveKmaED&sa=X&oi=local_result&ct=image&ved=0CAQQtgM&cid=0,0,1928630094680874298" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://maps.google.com/maps?rls=com.microsoft&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&safe=images&um=1&ie=UTF-8&q=h%C3%B6fener+H+campingpark+essen&fb=1&hq=h%C3%B6fener+H+campingpark&hnear=0x47b8c2b796abf639:0x6a00e111a4ad2c9d,Essen,+Germany&ei=8cMeTs2VE4GYOveKmaED&sa=X&oi=local_result&ct=image&ved=0CAQQtgM&cid=0,0,1928630094680874298 ? Fiets in trein mee, 7 km fietsen. Weet nog niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Schijnt dat de line-up compleet is nu. Sunn O))) toegevoegd. edit: voidje heeft de openingspost al geupdate dusch [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 20-07-2011 20:43] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heb dat Blueneck van Denovali nu aanstaan. Wat een lekker plaatje, lekker sfeervol, sober. |
|
Definitief. Zin an. Check Hidden Orchestra, erg de moeite waard. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ken je Bersarinn Quaret? Ook erg goed! Ondanks veel eerdere concrete plannen besloten om dit feestje toch maar over te slaan. Laatste week voor mijn thesis deadline en mijn festivalbudget is er eigenlijk ook al doorheen... You have time. You are doing fine. |
|
Hoe was het? |
|
Ik ben alleen maar vrijdag geweest en het was geweldig. Te gekke zaal (typisch ruhrpot industrieel van binnen), goed geluid. Buiten een parkje dus tussen de band door buiten chillen. Alles wat ik gezien heb was tof of te gek Aun: vette sound en visuals Subheim: verrassing mix tussen ambient en dubstep Bersarin quartet: ook fantastisch Lento: lomp hakkende riffs. Bohren: geniaal weer, nieuw nummer beileid was fantastisch Thomas Koner: geweldige dark ambient met visuals die echt heel goed waren. Volgend jaar weer denk ik zo. |
|
Mja, leuke zaal - maar wat een schijtpubliek. Rotmoffen ook altijd. Hoogtepunten: Lento, Contemporary Noise sextet & Hidden Orchestra. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ben het met bovenstaande analyse eens. Ik heb elke dag wel iets vets gezien (vnl. bovenstaande acts) maar ook veel prut, veel acts die verscholen achter hun Apple laptop een boel lawaai de zaal inslingeren. Zo'n Kilimanjaro Boring Ensemble met vier laptops, dat is toch geen porum zeg. Live-beleving 0,0. Ik vond het allemaal veel te ingetogen, nerdy en intellectueel c.q. autistisch over het algemeen. Eerste en laatste keer voor mij. Lento was EVIL, Contemporary Noise Sextet een grote verrassing en Hidden Orchestra fantastisch, dus wel waar voor de knaken gelukkig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |