|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Merauder en Enemy Ground, supervet! aanwezig! |
|
Kaartje gereserveerd. Bareuh... |
|
quote:Het gaat nou net om die andere band! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Pfff, trouwens, Dio of Bier. Een moeilijke. Ik ga denk ik maar voor Bieber. Die wordt tenminste niet gedraaid op plekken waar ik kom (even afgezien van bij Nimbus). Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
BAM! MOKERTJE VEEL ZIN AAN! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yep, hier ga ik ook heen Against God and Government |
|
Kaartje binnen! Ja hoor... |
|
show is gecancelt Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Bareuh... |
|
Op de site van The Stage staat nog niks Against God and Government |
|
quote: Ga je even niet menen! Ja hoor... |
|
Gaat Merauder wel gewoon door? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja hoor... |
|
Klote. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Idd, Merauder is behoorlijk klote.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Staalman wilt het soms niet snappen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb ze tijdens hun eerste tour in Europa gezien in de Baroeg, dus ik weet waar ik het over heb... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: LOLwut? 'De' Baroeg nog wel. Ja, dat is wel HET referentiepunt. Merauder - Masterkiller, één van de gaafste Metalcore albums aller tijden, alleen maar. Afgelopen jaar op één of ander verdwaald feest in Duitsland met Entombed gezien, daarna op EMM. Altijd goed. En daarvoor ooit eens op Dynamo Open Air, volgens mij in '97 ofzo. Ja hoor... |
|
ja, balen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tja, smaak... dat overdreven tough guy gedoe. En muzikaal trek ik het gewoon niet zo goed. Mijn nederige excuses derhalve aan een ieder op dit forum die zich stoort aan het feit dat ik het (op dit punt) niet met hem/haar eens ben. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Enemy ground is weer bij elkaar? |
|
quote: Word to yo' fuckin' momma Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |