IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 15/07 Merauder + Herder + Enemy Ground Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 13:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 10:58 schreef Staalman het volgende:
Ik heb ze tijdens hun eerste tour in Europa gezien in de Baroeg, dus ik weet waar ik het over heb...

Ik heb Deef de Kanarie nog een keer gezien in de Baroeg.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-06-2011 13:44 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 13:33 schreef bastianus het volgende:
Ik heb Deef de Kanarie nog een keer gezien in de Baroeg.

Ik heb de Korte Kant van de Bar nog wel eens gezien in Baroeg.

Ja hoor...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-06-2011 14:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

De korte kant van de bar...... beste plek.. sjowiesjow!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 23:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Yo Mickstah. Ben net op deze datum uitgenodigd voor een feestje in de Gazz met allemaal hippe modemensen enzo. Lijkt me best lachen, beetje tussen de travo's en andere figuren hangen. Anders dat in de plaats doen?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-06-2011 8:27 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Klinkt niet slecht. Kan je me even mailen, hierover? Het grote hoe-en-wat?
Nice, was afgelopen weekend ook op moeilijke modetoestand; Arnhem Mode Biƫnnale. Zeer de moeite waard en Bas weer eens gesproken. Mooie kerel vind ik dat.

Ja hoor...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 8:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 8:27 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Klinkt niet slecht. Kan je me even mailen, hierover? Het grote hoe-en-wat?
Nice, was afgelopen weekend ook op moeilijke modetoestand; Arnhem Mode Biƫnnale. Zeer de moeite waard en Bas weer eens gesproken. Mooie kerel vind ik dat.
Bas had me ook uitgenodigd. Zal je even mailen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-06-2011 8:41]

DeathMachine
Usericon van DeathMachine
Posted 22-06-2011 8:59 by DeathMachine Wijzig reactieProfiel van DeathMachineQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 11:20 schreef BVT het volgende:
Enemy ground is weer bij elkaar?

Wij zijn nooit uit elkaar geweest.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com