|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/index.aspx ga naar bovenstaan de link en daar vind je vervolgens weer twee links naar de nummers. Vet!!!! |
|
Aaargh..klinkt erg vet!! Ga ik zeker toevoegen aan mijn ND collectie. the only pleasure is pain |
|
Hoe kan het ook anders, Napalm Death: |
|
O yeah!! Grind zoals het hoort! |
|
't loopt niet echt storm. weinig napalm death fans of bescheiden, stilzwijgende fans??? |
|
quote: moet je zeker doen. napalm death is een echte topper. en vooral de eerste twee(plus wat mini's) zijn loepzuivere klassiekers. |
|
klinkt zeker vet! |
|
quote: dat zei ik toch? denk je dat ik tegen jou durf te liegen??? |
|
quote: Ik had het natuurlijk nog niet gezien! DOWNLOADEN!! |
|
Zeer vette shit!!!!!!!!!! |
|
dat wordt wachten tottie komt Je moeder. |
|
vet vet vet!! wat een super nummers... kan bijna niet wachten |
|
Wanneer komen ze weer eens naar Europa's vaste land? Ik wil ze weer zien, mijn littekens zijn alweer aan het vervagen van de laatste keer |
|
quote: Na "Fear Emptiness Despair" heb ik zowat het kamp verlaten... Will give these new ones a try though. |
|
quote: Ook ik heb een tijdje de band niet meer goed gevonden. maar met de vorige was het weer raak, ze speelden weer waar ze goed in zijn (snel, hard en bruut) en de nieuwe nummers zijn in dezelfde stijl. dus |
|
die 2de klonk nog de max, lekker hard Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
wie kent er de cd 'scum' van ND? ik zag hem ligge maar twijfelde hem om te kopen.....aanrader? slayer tiete grolsch |
|
scum heeeeeeeerst!! Bill Steer (later in Carcass) op gitaar! |
|
quote:is in 1985/86 opgenomen toch? zijn het nog maar broekies van 17/18 aan de plaatjes te zien......net als ik nu ben slayer tiete grolsch |
|
Dat wil niks zeggen. Er bestaat zoiets als wonderkinderen he Nee ernstig, Scum heerst. |
|
quote:haha, ok, nouja, dan haal ik hem volgende week ff....thanku slayer tiete grolsch |
|
Scum is echt geniaal inderdaad, keiharde ramplaat... geweldig! Nog met Lee van Cathedral ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Enn hele dikke vette serieuze aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Scum is de grind-klassieker. Meesterlijk album. Vooral de b-kant is mega-bruut. From Enslavement to Obliteration en de Mentally Murdered mini vind ik ook goed, daarna heb ik ze niet meer gevolgd. Geef mij maar gewoon het ouwe ND met Lee Dorrian en Bill Steer... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
attila, kun je die links ff hier neer pletteren, ik kan ze weer eens natuurlijk niet vinden op die pagina. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |