|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag 29 oktober | start 12:00 | schade € 15,- BRAINDEADFEST 2011 - Vomitory (swe) - Sinister - Debauchery (d) - Lay Down Rotten (d) - Solace of Requiem (vs) - Prostitute Disfigurment - Kutschurft - Disavowed - Erebus - Cote D'aver - UNDAWN - Today it Begins - Abrupt Demise - Burning Hatred @ De Buze, Steenwijk meer info en vvk: www.buze.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mystage op 30-09-2011 18:49] |
|
Hihi, mooiere lineup dan Stonehenge |
|
|
|
Gave line-up. |
|
Ik dacht dat dit al een paar jaar geleden gestopt was? Maar dit zit er trouwens wel erg gaaf uit! |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+ Iskald (no) nog 1 naam te gaan.. |
|
ennn toch weer - iskald maar + Solace of Requiem (vs) + Burning Hatred line-up = rond |
|
Mooie line up! Helaas afwezig ivm Houten Death Fest 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Aanwezig, vette line-up www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ga je daar ook heen? |
|
Wow beste braindead lineup ooit volgens mij. |
|
Aanwezig!! |
|
max 250 kaarten |
|
Nette line up voor 15 euro in deze tijd van als sneeuw voor de zon verdwijnende subsidie en verhoogd btw tarief. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zeker! Avulsed |
|
Wellicht aanwazig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tickets in de mail www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
Jemig de peemig... een line up die behoorlijk in de tijd is blijven stilstaan. Ja hoor... |
|
Dikke line-up idd. Gewoonweg kut dat me vader dan zijn 70e verjaardagsfeest heeft. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-08-2011 13:59] =) |
|
quote: Yep, schoot mij ook al te binnen. |
|
Tickets in de mailbox. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jammer dat het tegelijkertijd met Houten Deathfest is... |
|
schopje! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |