|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet doen is iemand op kosten jagen door ze te dwingen mee te doen aan een cursus breien voor beginners of lampenkappen versieren. Wel doen is cocktailpartehhhh met bbq! |
|
Drive-in trouwen met een vreemde, het beste wat je kunt doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Cursus cavia villen en bereiden bij Elite, training bekeren tot het Christendom door Fusion of gewoon moderaten voor gevorderden door Greycloak. |
|
Workshop de eeuwige vrijgezel, gegeven door iPim schijnt ook succesvol te zijn. |
|
Workshop kutmuziek maken, powered by Mr. N. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
En buiten jullie digitale leven? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: quote: Maar Nixie, normaal gesproken is er een bepaald budget of bepaalde interesses waardoor het zoeken of ideetjes aanleveren wat gemakkelijker gaat. |
|
Ik was benieuwd naar leuke ervaringen. Onafhankelijk welk budget. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wel: - drank Niet: - saaie shit Ik vind dit wel fijn. - iets actiefs - drinken/eten - avondactiviteit, niet al te actief - zuipen Precieze invulling is geheel afhankelijk van de mensen Let wel dat het vooral om de vrijgezel gaat, dus die moet in ieder geval de dingen leuk vinden en mag/moet verder voor lul gezet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Paar jaar geleden in de zomer naar Dutch Water Dreams geweest, daar allerlei dingen gedaan, biertje achteraf. Even chillen bij het huis waar we bleven slapen in Scheveningen, even chillen op het strand. Toen BBQ met onbeperkt bier bij een strandtent (dat laatste was geen goed plan van die strandtent :')). Verder gegaan met zuipen/stappen in Scheveningen. En uiteraard voortdurend veel te veel geouwehoer en geklier en debiele dingen doen en weet ik veel wat. Niet dat Scheveningen zo boeiend is, maar dat maakt niet zoveel meer uit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En niemand komt op het idee om de strippers te noemen Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jawel, maar dat leek me niet nodig om te zeggen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
High tea was leuk, bbq was leuk.. sierraden maken was niet leuk, evenals dat lampenkap gedoe. |
|
Ik zie net scootmobielrijden staan Wie bedenkt zoiets I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb nog wel eens een vrijgezellenfeest meegemaakt waarbij het de bedoeling was dat we iets heel mannelijks gingen doen. Uiteindelijk zijn we naar een steakhouse geweest en hebben op een terras gezeten. Grappige is dat de vrouwelijke versie van dat vrijgezellenfeest wel echt van alles hadden geregeld |
|
Bierfietsen? Al lijkt me dat nou niet direct een vrouwending. |
|
Koeknuffelen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Misschien met cocktails? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Alhoewel: |
|
Cocktailknuffelen. Ik weet het niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik ben nu al fan! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Oh, dat vind ik toch zo stom... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jij wou toch rijden na/tijdens het drinken? Maar mijn ding is het ook niet. |
|
quote:Die dingen mogen toch niet meer? Niet doen: Toekomstige schoonfamilie die meegaat invloed laten uitoefenen op het programma, mogen blij zijn dat ze mee mogen. |
|
quote: Hmmm... Die horen er ook eigenlijk niet bij quote: hehehe, touché Achterlijke dingen. Voor lul staan, prima, maar dit is gewoon infantiel zonder dat het grappig wordt *hurhur, bier en dan fietsen, hurhur* Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |