|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil wel eigenlijk...komen die in Belgie ook? |
|
Yup, 17e Biebob Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: wanneer en waar spelen ze, als ik kan ga ik !!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zoals gezegd de 18e in Helmond (plato) 17e dus in biebob verder nog in Zaandam (kade) op de 16e, en in Zwolle op de 19e (hedon) Da was't zo'n beetje wat betreft data in de buurt. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ik denk naar Holland te trekken voor Annihilator de 18de, ALS Seven Witches er ook bij staat want Ann is kut tegenwoordig he ma da wist je al, de 17de is't in Tielt Thrash gedoe! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hmmm de kade 16e weer een doordeweeksedag dat moet ik nog even zien hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
jah daar gaat ik wel ff heen |
|
Whahaha, op de zaterdag Annihilator en op de zondag Hypnosia/Flesh Made Sin! Dat wordt een mooi weekend... |
|
Hah! Vorig jaar februari heb ik ze nog gezien in Hardenberg. Erg goed! Helaas kan ik op de data dat ze nu in de buurt spelen absoluut niet. Andere keer beter. No regrets and no remorse... |
|
nog nooit wat gehoord van deze band. ze hebben wel een nieuwe plaat uit |
|
Ikke ga naar de Kade, lekker dicht bij nog meer mensen naar de Kade of gaan jullie alleen naar Biebob? Kankerlul |
|
Hoe was Kade?? Ga morgen naar Plato Verder niet zoveel animo voor Annihilator geloof ik.... oorzaken?? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Ze komen zondag hier in Zwolle ofwel.. annihilator verlaagt zich tot feesten en partijen niveau Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ga ook morgen naar helmond als t goed is Annihilator = Jeff Waters = |
|
quote: Yep Mike en ik waren d'r, maar dat wist je al Annihilator speelde trouwens retestrak! Heerlijk concertje!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jaaaaaaah dat wist ik al ... damn Annihilator speelde echt f*cking strak!!!!! niet normaal gewoon, was echt een superbruut concert, 1 van de betere!!!!! Kankerlul |
|
Als je deze jongen herkent, geef hem een pilsje morgen in Helmond . Hij moet opeens alleen gaan en heeft een nekspier verrekt (aldus, zo lijkt en voelt het momenteel ), dus verwacht geen smile op zijn gezicht (of Annihilator moet wel heel erg goed spelen). |
|
godver, net terug van de BIEBOB en wat was annihilator goed zeg. superstrak en een goede setlist! seven witches was ook leuk om te zien. old-school powermetal en best goed ( de bassist is trouwens Joey Vera, toch wel een "metallegende"). Mijn nek zal morgen pijn doen! |
|
Hoe is hun gitaarsound nu dan? Zoals de laatste plaat of zoals vroeger? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: zoals vroeger. in het begin was het geluid een beetje een brei maar op naarmate het concert vorderde werd het geluid erg goed. annihilator bestaat uit topmuzikanten. |
|
quote: Topmuzikanten zeker; altijd al fan geweest van Jeff's solide solo's (& riffs) De beste zanger blijf ik Randy Rampage vinden; ken je "Fake it big time" zijn andere band waar hij in zong na er de eerste keer uit Annihilator gekicked te zijn? Gozer heerscht!!!! (Bij DOA deed hij alleen bass dus die tel ik ff niet mee) INSECTICIIIIIIIIIIDE!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-05-2002 2:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nee, wat voor soort band was dat dan. maar, de "nieuwe" zanger toch ook niet slecht? |
|
Annihilator speelde idd geweldig! De voorprogramma's vond ik niet zo boeiend. Om de een of andere reden deed vooral het gezicht van de zanger van Defaced me steeds aan Ozzy denken. Plato Helmond is trouwens een geweldig grote zaal! Had ik niet verwacht. |
|
Yeps annihilator regeerde gisteren !!!!! Voorprogramma's konden me totaal niet boeien doch ... vooral Seven Witches was gewoon slecht, de gitarist vond ik zelfs irritant, haha Alleen jammer dat Annihilator maar twee oude nummers speelden (van de eerste twee cd's) maar voor de rest was t very kicken Cafe Dynamo erna was ook wel geinig |
|
quote: alleen als je dronken bent kom je daar niet mee van de wc's af, wel leuke wc's trouwens. was ook wel gaaf toen, met wicked mystic |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |