IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Annihilator Vorige pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-05-2002 13:04 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 12:33 schreef ghoulliette het volgende:
alleen als je dronken bent kom je daar niet mee van de wc's af, wel leuke wc's trouwens.
was ook wel gaaf toen, met wicked mystic

Crap, de wc's daar heb ik niet bezichtigd... Komt vast wel een nieuwe kans ooit .

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2002 15:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 12:26 schreef mcoenen het volgende:

Alleen jammer dat Annihilator maar twee oude nummers speelden (van de eerste twee cd's) maar voor de rest was t very kicken

in biebob speelde ze

alice in hell
phantasmagoria
I am in command

dus drie oude nummers

maar ik vind het eigenlijk wel goed dat een band ook daadwerkelijk materiaal van hun nieuwste cd's speelt tijdens een tour. slayer heeft al erg lang ongeveer dezelfde set en dat is erg belachelijk.

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 19-05-2002 19:59 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Voorprogramma was idd behoorlijk kut, hoewel ik denk dat Debase zonder die mongool op zang een stuk beter zou zijn (volgens mij kunnen alle zweden speuluh). Vond verder vooral jammer dat er zeer weinig oud spul voorbij kwam bij Annihilator. Bloodbath ofzo was ook wel leuk geweest. Ach ja toch wel weer een leuke avond, dus wat lul ik eigenlijk.

Drink met matuh............., nooit alleen.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2002 20:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Annihilator is vet
knight jumps on queen

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 31-05-2002 12:35 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik ben dus ook in helmond geweest en vond t echt supergezellig !!! t voorprogramma vond ik erg tegenvallen had er meer van verwacht maar Annihilator vond ik echt supervet wat een gitarist die jeff waters vond t echt waanzinnig,jammer dat ze weinig oude nummers speelden maar de rest van de set was toch best wel gaaf vond ik,morgen ga ik naar ozzfest en zondag ga ik misschien weer naar annihilator, is dichterbij voor mij, ik kom uit heerlen,limburg en helmond is voor mij 45min rijden en nu zondag is t in aken(duitsland) en dat is voo mij misschien maar 20 min rijden dus.....

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 31-05-2002 12:41 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

niks aan!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2002 23:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind dat Annihilator nu een hele goede bassist heeft trouwens, Russel Berquist. Helaas is hij, en nagenoeg de hele begeleidings band van Jeff Waters, gedoemd tot de anonimiteit omdat J.W. alle aandcht krijgt. Daarom meldik het maar even: de begeleidingsband van Jeff Waters regeert!

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 31-05-2002 23:08 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Mee eens, maar toch:

Annihilator = Jeff Waters

Drink met matuh............., nooit alleen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2002 2:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Annihilator to release a double live
Posted by: Stéphane @ 10:31 CET

Look for the new double live in europe cd from the band; should be released in europe around january 2003. Other territories will follow. This is the first official live release since the 89/90 recordings for "live and in command".

Recorded in Europe, June 2002, tracks are:

Murder
Ultra Motion
The Box
Denied
The Blackest Day
King of the Kill
Torn
Lunatic Asylum
Set the World on Fire
I am in Command
Refresh the Demon
Syn. Kill 1
Never, Neverland
Striker
Bliss
Phantasmagoria
Crystal Ann
Alison Hell
Shallow Grave

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-09-2004 16:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vraagje (het zal wel een domme vraag zijn maargoed)

Waarom heet het album
Alice in Hell
en het nummer Alison Hell.

misschien dat Wicked Mystic heet weer of noem je jezelf naar de nederlandse band?

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 13-09-2004 16:37 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

het is gewoon een leuk woordgrapje denk ik.
het persoon van het verhaal heet alison hell.
maar het is zo'n eng verhaal dat alice in hell is.

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-09-2004 16:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

in dezelfde catogorie: Reign in Blood en Raining Blood van Slayer

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 13-09-2004 16:42 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

neu niet naar die nederlandse band

maar ik heb het mezelf ook wel eens afgevraagd, de demo vóór "Alice in Hell" heette ook "Alison Hell". ms dat het een marketing kwestie was oid

--edit--
typo

[Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 13-09-2004 16:43]

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-10-2004 11:26 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nieuwe dvd... las ik net op de voorpagina
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3355.html

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com