|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Grotere bands bedoel je of ook kleinere beginnende bands? |
|
heet je daarom ook amigo? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Trek je deze conclusie op basis van het Emmen Metal Festival? Heb het zelf eigenlijk nooit zo ervaren. |
|
quote: HAha zat ik ook te denken Ik ken een hond die Amigo heet, godver wat een vals kutbeest. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mental.......iteid..........hhhmmmmmmmmmmmmm Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: mooi! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Je ergert je ergens aan of verbaast je ergens over. Belangrijk dat je zoiets weet, zeker als je met dit soort ongezouten kritiek komt. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-05-2011 13:09] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wil je mijn band erbuiten houden bassie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En iets komt ter sprake of er is ergens sprake van. Zorg voor congruentie a.u.b. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
even normaal doen tegen amigo Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wij blijven meestal kijken... Voornamelijk omdat wij bijna altijd de backline meebrengen . Is niks van de laatste tijd, en ook niks wat je een band echt kwalijk kan nemen. Als je 50 ballen krijgt om 30 minuten aan de andere kant van het land te spelen, is er niks op tegen om enigsinds op tijd te vertrekken, zeker als je de volgende dag weer vroeg op moet. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Plus dat als je aan het touren bent met diverse andere bands je het na twee avonden ook wel gezien hebt, lijkt me. Om dan vier weken verplicht te moeten staan blijven kijken is ook niet wat. Kan me voorstellen dat je dan wel wat beters te doen hebt, helemaal als je een wat grotere band bent. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Idd, bij het EMF zag ik het gebeuren maar ook bij Occult en veel andere kleinere festivals. Ik beschuldig niemand of iets dergelijks, valt me gewoon op, iedereen moet het maar zelf weten. Als ik zelf optreed probeer ik zo veel mogelijk te zien, ook als het ver weg is, als ik toch zo lang onderweg ben... SUPPORT YOUR LOCAL SCENE |
|
Ook nog na tig jaar optreden? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja oke, op Occultfest was ik ook wel blijven kijken. |
|
Marduk was zo op Puntpop toekomen, spelen , weer weg signature |
|
quote: Dus ze kwamen niet eens eerder om naar Gabriel Rios te kijken? Wat een aso's zeg... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Tja, in de hardcore wereld hecht men nou eenmaal meer waarde aan zaken als brotherhood, unity, loyalty, dignity en respect hè. |
|
Warriors through and through, he. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wij blijven soms kijken, maar als we verder weg moeten (we komen zelf uit Noord Limburg) zit de kans er in dat we niet alle bands afkijken. Ik probeer wel vaak wat van de andere bands mee te krijgen, is toch altijd wel leuk. |
|
Ja man, working class heroes met DIY-mentaliteit, HC-spirit, een kantoorbaan en een lease bak. Respect. |
|
quote: Inclusief wit hemdje dat ze in de broek steken. Vergeet de werkschoenen niet. Restecp! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
FOR THE WORSE!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: quote: Geniale comments Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Haha, had die nog niet gezien Je moet ook eens kijken bij Bulldoze-clips. Daar gaat het steeds over hoe true en hardcore die zanger wel niet is. En hoe gevaarlijk shows van Bulldoze niet zijn. Enzovoort. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |