|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
dat klassieke stuk uit lords of bedlam, wan wie is dah? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2007 19:39] |
|
Is al een keer ergens gevraagd geloof ik... anyway, het is 'Dance of the Montagues and Capulets' uit Prokofjev's 'Romeo and Juliet'. |
|
er was al een topic over hollenthon toch? |
|
|
|
quote: Da's met die gast van Pungent Stench (Martin Schirenc), die ook zo'n labeltje had en ook in Kreuzweg Ost zit/zat en nog wel in meer bands... |
|
gheghe ik had ff geen zin om te zoeken en wilde het ff snel weten. Wel grappig dat dat topic met de zelfde vraag begint maar en kan dus een slotje op dan |
|
Nee, ik wil nog wat kwijt! Worden jullie ook altijd zo vrolijk van dat stuk waar je zo'n gast op een losgeslagen kameel hoort? |
|
quote: Ik word trouwens helemaal niet vrolijk van die plaat (daarom wil ik hem ook wegruilen!!) |
|
quote: ow welk nummer is da? |
|
Ja, dat weet ik niet. Die titels zijn mij te moeilijk. Maar het staat op Domus Mundi (of Domvs Mvndi, voor de archaisten onder ons...). En je hoort hem zo van "Oi-oi-hoi-hoi-hakkitakki-hee-ho! Oi-hoi-hee-ho-hakkitakki-hee!"... of zo iets. |
|
quote: jah daar hoor je zo'n arabier wat zingen aan het begin van zo'n nummer, die bedoel je toch? Gha dat heb ik wel is in de kantine bij ons op school gedraaid, die marokanen stonden toch raar te kijken |
|
Volgens mij is dat hem ja... Maar het is ergens halverwege een nummer, en het komt 2 keer voor... |
|
quote: ow dan hebben we het niet over het zelfde |
|
Ja, hmm, het is moeilijk te beschrijven welk nummer het is. En ik ga het nu niet naluisteren, want zo'n coole band vind ik Hollenthon ook weer niet. |
|
Hollenthon is echt genaaid die cd: with vilest of.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: En hoe heet dat labeltje? Dark matter; die van Golden Dawn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: lukt het niet... |
|
Wat is er nou weer mis met 'With Vilest of Worms to Dwell'. Ik vind Hollenthon juist een van de betere nieuwe bands die ik de laatste tijd heb ontdekt. Die orkest-composities (goed, gejat van Shakespeare-toneelstuk, lees ik nu) zijn echt geniaal. Echt een goeie combinatie van 'mooi' en 'metal'. Ze draaiden 'Lords of Bedlam' ook nog in Atak trouwens vorige week. BETERZ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: KITSCH!!!! Ontzettende, ongelofelijke KITSCH! Maar eh, jij wil die CD wel? Ik mot hem kwijt.... |
|
quote: wat wil je er voor hebben? |
|
quote: Een andere CD |
|
quote: Nee, ik heb hem al op me compu staan... En ja 'Kitsch', elke cd met een goeie productie en een Grunt die je kan verstaan is niet meteen Kitsch vind ik ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: welke? |
|
quote: Dat klopt! Maar dat zegt ook niemand... Maar dit vind ik toevallig wel vreselijke kitsch. Ik zit echt te stuiteren op m'n stoel van ellende en dat heeft niets met de productie te maken. Maar goed, jouw feestje hoor. Markam: als je iets in de aanbieding hebt, moet je het hier maar even zeggen, mijn mailserver is down. |
|
geweldige band! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |