IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hollenthon Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-05-2002 11:21 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 mei 2002 11:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar goed, jouw feestje hoor.

Naja ... het kan niet altijd feest zijn hoor.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-05-2002 11:25 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 7 mei 2002 11:14 schreef Dwaallicht het volgende:

Markam: als je iets in de aanbieding hebt, moet je het hier maar even zeggen, mijn mailserver is down.

anders moet je m'n lijst op rhodium ff bekijken, als er wat bij staat wat je wil hebben, post je maar ff en dan kijk ik of ik et kwijt wil

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-05-2002 15:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hollenthon is inderdaad een hele goede band..

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2004 8:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Bestaat Hollenthon eigenlijk nog? Wel te hopen.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-04-2004 9:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik zat het me toevallig laatst ookal af te vragen toen ik mijn goede oude hollenthon-longsleeve uit de wasmachine haalde.

Na de tour van with vilest of worms to dwell heb eigenlijk niets meer van ze vernomen en is er geen nieuws meer op hun website.

Jammer is het.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 02-04-2004 12:49 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 2 april 2004 9:49 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik zat het me toevallig laatst ookal af te vragen toen ik mijn goede oude hollenthon-longsleeve uit de wasmachine haalde.

Na de tour van with vilest of worms to dwell heb eigenlijk niets meer van ze vernomen en is er geen nieuws meer op hun website.

Jammer is het.
ze stonden op Summerbreeze 2003 daar heb ik ze gezien ,dus volgens mij bestaan ze nog

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

attila_de_hun
Posted 02-04-2004 12:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 9:49 schreef Y Draig Goch het volgende:

Jammer is het.

idd, en aangezien pungent stench gelijk weer opkwam denk ik dat Hollenthon in de ijskast is gezet. (met mogelijk alleen hier en daar een los optreden) ik hoop wel dat er meer materiaal van uitkomt van de twee cd's zijn echt super.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-04-2004 12:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 12:52 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, en aangezien pungent stench gelijk weer opkwam denk ik dat Hollenthon in de ijskast is gezet. (met mogelijk alleen hier en daar een los optreden) ik hoop wel dat er meer materiaal van uitkomt van de twee cd's zijn echt super.

Ja, idd. Ten tijde van die 2 Hollenthon cd's lag Pungent Stench op zijn gat.

Maar ik hoop met je mee dat er nieuw materiaal komt, want Hollenthon staat heel hoog op mijn lijstje van favoriete bands (nou ja, bands... ).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-04-2004 14:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Shirenc en zijn sessiematen zitten op dit moment in de studio voor de derde langspeler van Hollenthon, dus ja ze bestaan nog....en ze gaan nog touren ook in het najaar.......

attila_de_hun
Posted 02-04-2004 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 14:54 schreef Spirit In Black het volgende:
Shirenc en zijn sessiematen zitten op dit moment in de studio voor de derde langspeler van Hollenthon, dus ja ze bestaan nog....en ze gaan nog touren ook in het najaar.......

goed nieuws! staat dat op hun website? ik ahd gehoord dat deze niet meer zo actueel was.

Spirit In Black
Posted 02-04-2004 15:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
goed nieuws! staat dat op hun website? ik ahd gehoord dat deze niet meer zo actueel was.

ik weet het gewoon , dat heb ik van de man die ook de boekingen van Pungent Stench doet en ja die site is idd mooi, maar niet meer up to date.......

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2004 15:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Dan luister je in de tussentijd toch naar Dark Lunacy! Ongeveer dezelfde stijl, alleen beter

Zenial

attila_de_hun
Posted 02-04-2004 16:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 15:55 schreef Zenial het volgende:
Dan luister je in de tussentijd toch naar Dark Lunacy! Ongeveer dezelfde stijl, alleen beter

yeah right. nog beter????????

Spirit In Black
Posted 02-04-2004 17:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 15:55 schreef Zenial het volgende:

zeker doomier en melancholischer of niet z.?

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 02-04-2004 20:39 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ik vond dark lunacy niet boeiender dan het geweldige hollenthon

misschien dat dat live beter uit de verf komt dan hollenthon, want die valle elke keer live zo tegen

Do androids dream of electric sheep?

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 02-04-2004 20:48 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Hollenthon zijn vaklui.
Binnenkort verschijnt er weer 'n nieuw album

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2004 21:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 april 2004 17:22 schreef Spirit In Black het volgende:
zeker doomier en melancholischer of niet z.?

Hahaha nee iets bruter. De gaye zangstukken van Hollenthon zitten er niet in
Hoe ze live zijn zou ik niet weten, helaas nog nooit gezien. Hollenthon op Wacken '02 was idd een erg trieste bedoening, maar op Summer Breeze '03 was het al een stuk beter te doen (blijft jammer dat de helft van tape komt)

Zenial

altx
Usericon van altx
Posted 02-04-2004 22:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 21:43 schreef Zenial het volgende:
Hahaha nee iets bruter. De gaye zangstukken van Hollenthon zitten er niet in
Hoe ze live zijn zou ik niet weten, helaas nog nooit gezien. Hollenthon op Wacken '02 was idd een erg trieste bedoening, maar op Summer Breeze '03 was het al een stuk beter te doen (blijft jammer dat de helft van tape komt)

Volgens mij heeft Dark Lunacy nog nooit buiten Italië opgetreden... (of in ieder geval heel erg weinig...).

En idd, Dark Lunacy is net een tikje bruter, gaat wat meer richting (doom) death metal, terwijl Hollenthon IMHO een beetje bij symfonische black metal blijft hangen, hetgeen by the way niet wegneemt dat Hollenthon ook briljant is, maar Dark Lunacy is nog net wat briljanter...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2004 22:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 april 2004 22:54 schreef altx het volgende:
terwijl Hollenthon IMHO een beetje bij symfonische black metal blijft hangen

Hmmm eerste cd mischien een beetje, maar op "With Vilest..." hoor ik toch eigenlijk geen black metal meer terug

Zenial

altx
Usericon van altx
Posted 02-04-2004 23:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 22:58 schreef Zenial het volgende:
Hmmm eerste cd mischien een beetje, maar op "With Vilest..." hoor ik toch eigenlijk geen black metal meer terug

Wat dan? Hoe zou jij het dan omschrijven?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-04-2004 23:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind die CD ("With Vilest of Worms to Dwell") meer richting de Therion kant, niet?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2004 23:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 april 2004 23:01 schreef altx het volgende:

Nou ik vind de basis eigenlijk gewoon death metal, met een hoop andere exotische en doomy invloeden...
quote:
Op 2 april 2004 23:02 schreef M. het volgende:
Ik vind die CD ("With Vilest of Worms to Dwell") meer richting de Therion kant, niet?

Jups heeft zeker wel wat weg van "Theli"

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 02-04-2004 23:07]

Zenial

Spirit In Black
Posted 02-04-2004 23:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 23:01 schreef altx het volgende:

meer symphonische/progressieve metal met een grunt

altx
Usericon van altx
Posted 02-04-2004 23:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Ja, eigenlijk wel. Ik hoor er ook wel een beetje Tristania (toen Morten Veland er nog in zat) in terug.

quote:
Op 2 april 2004 23:07 schreef Zenial het volgende:
Nou ik vind de basis eigenlijk gewoon death metal, met een hoop andere exotische en doomy invloeden...

Jups heeft zeker wel wat weg van "Theli"

Tsja, ik hoor er zelf weinig death metal in. Ik vind de basis meer richting heavy metal gaan. Vergelijk de gitaarpartijen van Hollenthon maar eens met die van Iced Earth. Ik vind zelf de gitaarpartijen van Martin Schirenc wel een beetje als Jon Schaffer klinken.

quote:
Op 2 april 2004 23:08 schreef Spirit In Black het volgende:
meer symphonische/progressieve metal met een grunt

Ja, progressieve metal zit dus ook wel wat in.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-04-2004 12:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:

Ik vind het album toch stukken fijner om naar te luisteren dan een willekeurige Therion cd.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com