|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker 2 copies van de preorder kopen! |
|
Dat laat ik mooi aan jou over. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
:') |
|
Lekker 2 preorders geplaatst Our brand-new split with fellow Chicago band Hate is now available for pre-order on our STORE page. The album is released in a black vinyl format limited to 400, as well as a smoke vinyl format limited to 100. Tentative ship date, 2/12/13 http://bongripper.com/ |
|
Hate, is dat die grind/hardcore-band? Van die split met Cyborg? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja. |
|
Vet! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja. |
|
quote: Voor als de één te heet wordt van het vele draaien, rekel! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: hihi, misschien wel! |
|
Die track op de split met Hate is echt heel erg vet. Tijd om ook eens wat andere platen binnen te halen. Ze hebben overigens sinds vorige maand een split met Conan uitgebracht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Satan Worshipping Doom is echt de max Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ga ik tjekken! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Godver, wat is deze band geweldig. Zowel The Great Barrier Reefer, Sex Tape/Snuff Film als Satan Worshipping Doom zijn prachtig. De split met Hate is jaarlijstmateriaal. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kwam al youtubend Satan Worshipping Doom tegen. Lekker, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Track van het aankomende album: http://noisey.vice.com/blog/bongrippers-new-track-endless De 2LP is inmiddels al uitverkocht though. Siked! |
|
Die split met Conan kende ik niet, maar die is erg sterk: Kijk ook erg uit naar het nieuwe album: |
|
Ben nog op zoek naar die split met Conan... als iemand er vanaf wil? Anders Discogs maar in de gaten blijven houden. |
|
quote: Op de site van Burning World staat de zwarte vinyl versie van de eerste persing nog altijd aangeboden. Volgens de Facebook pagina van Bongripper wordt er al gewerkt aan een tweede persing van Miserable. With new found hope, there still could be Victory... |
|
Hier had ik graag bij willen zijn: |
|
De nieuwe Bongripper staat op Bandcamp! Streamen en "name your price" download! |
|
Woooooh! Jeeeeeej! Zat er al op te wachten. Van de week Sex Tape/Snuff Film ontdekt, fijn spul. |
|
Super! Ineens binnengehaald in alle mogelijke formaten, behalve fysieke. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heerlijk album weer! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |