|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Super origineel! Werd hoog tijd dat er een metal-equivalent van de Jostiband zou komen! Ik, Wil Schuurman |
|
Even normaal doen tegen Frank. |
|
quote: Welke bands luister jij dan naarals je dit al bagger vindt Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Klopt, ziet er ook echt goed uit op die filmpjes! Dat betekent natuurlijk niet dat ik de muziek ook meteen goed moet vinden Maar eerst even horen hoe het als album is LOL@YouTube Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik gok dat snagger zelf minstens zo hard kan kwijlen dan de gemiddelde josti en alleen met wind tegen zindelijk is. Is hij daarmee zelf niet het metal equivalent van een jostiband-lid? zomaar een vraag: hee snagger, speel jij wel es guitar hero? |
|
quote: :') Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik bespeur een zekere en vooral overduidelijke correlatie tussen mensen met undersigns als Nark's en het wél goed vinden van deze band. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: He Mayo ik moet bij Ipim een beetje aan Robgoroth denken op Metalfan een jaar of 8 terug schat ik, ken je die nog? Ik vind MayaN wel een vette band trouwens, om maar ff ontopic te blijven 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Had iedereen op ZM maar zo'n superieure muzieksmaak en immer nuttige posts al de heer Snagger, dan zou de wereld een betere plek zijn... Als hij een band zou hebben was ik bij voorbaat al fan! |
|
quote:Carnal Leftovers? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
@BlackWizard: Heeft 'ie! Meerdere! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2011 17:26] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') Ik, Wil Schuurman |
|
Welke allemaal? Daar moet ik even wat bandshirts, tatoeages en limited LP-releases van gaan bemachtigen Na de Mayan/Epica show die ik donderdag zag zijn mijn verwachtingen nu wel erg hoog moet ik zeggen. |
|
quote: Wat bedoel je daar nou weer mee. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
snark, nark, snagger wtf is dat hier? signature |
|
quote: Je vergeet Mark nog huhuhuhuhuh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik vind de cd wel vet! En ben benieuwd, vrijdag live aanschouwen in Nijmegen. Boeiender |
|
quote: Houd het obscure doch in bepaalde kringen vrij legendarische label KPR maar in de gaten.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hij is al te vinden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat ga ik doen, dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik zag een foto van de zanger van het optreden in veenendaal in de nieuwe revue of in de panorama, die van vorige week. En niet zo'n lullig klein ding. Die foto dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja jezus, ze krijgen flink wat aandacht ook. Goed geregeld die Frenk en consorten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Idd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het komt natuurlijk mede omdat het de band is van.. en de support van NB, maar ze maken het wel waar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |