|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oefff, KPR is wel frikking epic, ja! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zeg ik exact Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb ze nu 3 x aan t werk gezien en was elke keer behoorlijk onder de indruk. Het enige dat ik vreemd vond was in nijmegen een Epica nummer in de set... doe dat dan effe niet, mensen gaan t toch al zo vergelijken en proberen op een grote hoop te gooien. Een cover oke, maar kies dan iets anders ... King diamond - the trial / The gathering - king for a day / Helloween - ride the sky / .... zoiets zou ik veel leuker en verassender vinden, maar goed, wie ben ik ... |
|
Jij bent Fred van der Wiel, dat staat in jouw profiel.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Niet voor mij, dit. Goede muzikanten, wat spannende riffs maar al met al slaat de balans door naar iets wat veel te symfonisch/progressief voor mijn smaak is. Nou ja, dat laatste is niet per se negatief, maar bedoel ik hier in de zin dat het mij allemaal wat teveel voort kabbelt. Positieve uitzondering: Sinner's Last Retreat. Die weet wél veel spanning vast te houden, en laat een mooie balans van het symfonische en agressieve aspect horen. Als alles meer in die stijl was had ik het album een stuk beter gevonden, in ieder geval. Oh, en de gangshouts in dat nummer en War en Terror, hehe; fout, maar gaaf Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind dat je het goed omschrijft, ik vind dat ook. Waar ik me flink aan irtiteer is die keyboard orkestratie, dat is echt niet mijn ding en dat is al zoo vaak gedaan. De recenties zijn lovend en dat snap ik wel, wat ik niet snap is het omschrijven als iets unieks, want ik hoor niet echt iets vernieuwends! De liveuitvoering van dit materiaal is trouwens wel magistraal van wat ik zo zie op filmpjes en wat ik hoor van mensen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Idem. Evenals de wisselingen tussen snelle en langzame riffs, komt vaak wat geforceerd over. Slaat de spanning ook wat dood. Het eerste nummer wordt er door om zeep geholpen, ook nog eens extra omdat het te vaak terug komt. Wel jammer, als die wat compacter was, was het een stuk beter (meer in lijn met Sinner's Last Retreat die die wisselingen tussen snel en langzaam veel beter doet!). Oh ja, kan me ook wel voorstellen dat mensen het (live) gaaf vinden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk dat Anita Boel gaat schrijven dat Mayan de bruutste band van Nederland is. |
|
quote: He, die heb ik niet, ff een andere download erbij zoeken, wellicht een bonus? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: zo'n doos is het wel ja ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
quote: Uhm, ja, bonus! http://www.metal-archives.com/albums/Mayan/Quarterpast/307132 quote: Sjiek, hoor! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zal ik eens een poging wagen om dit bandtopic grondig te verpesten? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Geen shemales, alsjeblieft. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Nee, doe maar niet, ik ben vanaf nu toch niet meer online Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het stukje op 2:10 vind ik wel vrij vet eigenlijk. Verder niet slecht maar niet helemaal mijn ding. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Het progressieve deel is prima in orde, het is echter doodzonde dat het orkestrale gebeuren zo overheersend is. Haal Epica (inclusief slechte grunts) uit deze muziek en je hebt een puik geheel. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Dat was ook mijn indruk naar aanleiding van bovenstaand clipje. De zang is behoorlijk matig en de toetsen zijn vreselijk overdone. Afgezien daarvan is het goed te luisteren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Leuk hoor. Wel enorm overbelicht! Beetje kleurcorrectie had niet misstaan, als je er - waarschijnlijk - toch al zo'n bak geld voor neerpleurt. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote::') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ah, zo werkt dit gedoogbeleid dus. Gewoon even aankondigen en dan kan Assie doen alsof hij niet on-line is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:En goede muziek is vaak ook wel leuk als een video schiet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik vind die clip supergaaf gedaan, al dacht ik in het begin dat ze leftoverbeelden hadden gebruikt van die Metallica clip. Muzikaal is het niet mijn ding. Ondanks dat het erg goed is beukt het niet. Het zijn stuk voor stuk geschoolde muzikanten en dat hoor je er aan af. Het is allemaal te netjes en clean. Toen Isaac en Arien nog bij GD speelden was GD ook helemaal geen ruige band meer, maar een soort van Arch Enemy 2. Ik denk ook dat deze band meer gericht is op het Epica/AF publiek die wat extremere muziek wil proberen dan op de gemiddelde Immolation fan. Zo'n Anita Boel is natuurlijk als journalist niet serieus te nemen. Die krijgt bij iedere Epica riedel de tranen in de ogen en zegt in iedere Epica review dat Mark nog nooit zo extreem heeft geklonken. Stiekum denk ik dat Mark Jansen gewoon hele brute lompe deathmetal wil maken, maar hij dat niet mag van de platenmaatschappij |
|
quote: Wel mooie beelden! Weer eens iets anders dan piraten ofzo. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |