|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: |
|
Earth & Fire - The singles Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mahler IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ramesses @ roadburn 2011 |
|
Adebisi Shank - This Is The First Album Of A Band Called Adebisi Shank Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Vision Bleak - The Night of the Living Dead Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Geen woorden hiervoor, enige minpunt is de korte speelduur. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ethereal Riffian - Shaman's Visions |
|
Benighted - Asylum Cave |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Heb je hem eindelijk gevonden? |
|
De download kwam vanavond opeens binnen. Ik had hem al wel in erg lage bitrate maar dat was te slecht om aan te horen. Dit klinkt beter. |
|
Hell - Human Remains Eens proberen, want Count Usher vind het de plaat van het jaar. |
|
goeie shit! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
aj moe kakken moej kakken |
|
Black Pyramid / Old One - split |
|
quote: Nog maar eens! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
het zal wel met alle haters van dit album, maar ook hier geldt; heerlijke en unieke modderige/duistere tribal sfeer (imo), de openings punk track daargelaten... gewoon degelijke plaat, beter dan roots De riff halverwege het nummer Choke zou zo op Shining III - Angst kunnen staan... De vocals zijn trouwens ook stukken gevarieerder dan die van Max... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2011 2:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
http://grooveshark.com/s/Reza/wpv73?src=5 Sepultura goes hardcore(punk), geniaal... ben echter wel benieuwd wie de zanger hier is Realiseer me net dat ik dit album ook al zo'n 10 jaar niet beluisterd heb... ah fijne dagen toch, oude shit terug luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2011 2:56] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Nee, ik vond roots vetter. Al is choke wel een vet nummer. Against heb ik ook nooit echt veel geluisterd. Zal hem eens opzoeken, moet nog ergens op een bandje staan. Vocals op Reza zijn mede door João Gordo van Ratos de Porão. |
|
thanks voor de snelle info, is die band nog de moeite waard om te checken? Roots is zo'n inconsitent album, er staan een tweetal leuke nummers op maar de rest vind ik echt 'filler' materiaal... dat heb ik bij Against totaal niet... gelukkig heb ik Roots destijds in de "The roots of" versie gekocht en maakte de 2e CD een hoop goed [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2011 3:05] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |