![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken de muziek niet, maar ik dacht dat het meer punk was. Sepultura heeft er ook nog een nummer van gecoverd, maar waar dat op staat weet ik niet meer, een livealbum of zo. http://en.wikipedia.org/wiki/Jo%C3%A3o_Gordo Hij ziet er niet zo snugger uit. ![]() quote:Ik vind dat de 'fillers', zoals dat akoestische nummer, voor wat rustpuntjes op het album zorgen, daar hou ik wel van. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-05-2011 3:10] ![]() |
|
quote: Haha, die foto is idd niet erg snugger ja... Ah, dacht dat je het wel kende omdat je zo snel met die info kwam... maar je hebt even zitten googlen zie ik wel ![]() Eigenlijk staan er op Against wel meer hardcore nummers kom ik achter nu ik het weer eens terug luister en meer verstand heb van muziek en genre's, zo ook het nummer "Drowned Out" [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2011 3:12] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Metal Archives voor de winst. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ook "Hatred Aside" komt dicht in de buurt van hardcore (inclusief koor) en dat met Jason Newsted, weet nog wel dat ik dit album kocht en Newsted hoorde en Metallica op dat moment zelf maar een kut band vond dat de credits voor Newsted omhoog stegen! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2011 3:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nu ik toch bezig ben om herrie uit 'mijn jeugd' te luisteren NP: ![]() na dit album werd het kut ![]() Edit: ongelooflijk dat je lyrics na al die jaren nog mee weet te brullen Edit 2: Supersonic Journey! 2001 A space oddesey BM haha.. net als Oranssi Pazuzu.. misschien van dit nummer hun stijl afgekeken? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2011 3:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Onmogelijk lompe plaat, godver. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 20-05-2011 12:15] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Austere - To Lay Like Old Ashes ![]() |
|
![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Geniale plaat! ![]() |
|
Les Discrets - Septembre et ses Dernières Pensées ![]() |
|
System of a Down - Prison Song ![]() |
|
![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:lekker ja! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Year of no light - Ausserwelt ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Madlib [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-05-2011 17:12] ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Integrity - Abraxas Annihilation ![]() |
|
LP ![]() bub ![]() |
|
Bolt Thrower - Mercenary Ratos de Porao is overigens zeer de moeite waard, oude punk/hardcore uit Brazilie. Veel gedraaid vrogger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |