|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Super plaat weer die nieuwe |
|
Leuke plaat, jammerlijke bandnaam wel. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Gejat van Fluisterwoud? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Er is wel meer gejat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach, het kon slechter (de naam dan). [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-10-2015 19:49] |
|
Interview met de band https://addergebroed.wordpress.com/2015/10/15/fluisteraars-fluisteren-versta-je-alleen-als-je-goed-luistert/ Horns up! |
|
quote: Och geen schande - onze Franse geallieerden leveren ook kwaliteit . Cultsette nu op voorraad, doosjes CDs onderweg! |
|
|
|
quote: of van Arsebreed signature |
|
Luwte vind ik nu al 1 van de beste nl blackmetal platen. mega goed gedaan! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ja, een van de beste platen dit jaar... zo niet de beste... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Inderdaad super plaat!! |
|
Erg goed, ja. Die basgitaar ook. VIESPEUK!!! |
|
Deze band een beetje overgeslagen omdat hun debuut slechts op vinyl en cassette uitgegeven was (CD-(re-)release komt eraan via Eisenton), en ik die formaten zelden draai. Ook was de LP vrij snel wat lastiger te verkrijgen binnen Nederland. Nou wist ik wel dat er met de muziek niets mis was. Sterke, sfeervolle, repetitieve doch melodieuze underground black. Zeer degelijk gespeeld, juiste productie. Vorige week de CD-versie van 'Luwte' binnengekregen. Die had in de jaarlijst gemoeten. En hoog ook!. Sterke release! 'Hypnotiserende', repetitieve lijnen die de luisteraar meetrekken de muziek in, maar toch afwisselend genoeg om boeiend te blijven. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 12-01-2016 13:30] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe singel uit en verkrijgbaar bij onderstaande: |
|
Met die single is ook weer niets mis. |
|
Nieuwe nummers zijn top! Spijtig dat je een 7" veel moet omdraaien..... |
|
quote: Als het goed is 1 keer, net zo vaak als een 12 inch. wouter023 |
|
Paar exemplaren van de nieuwe Fluisteraars split LP / CD op voorraad. |
|
hij is goed signature |
|
Hun kant van de split is ongelooflijk goed. |
|
Fantastische nieuwe track: De nieuwe plaat heet Bloem en verschijnt op 28 februari via Eisenwald/Haeresis Noviomagi. |
|
Ja, super gedaan weer. Ik verheug me er al op. |
|
Sterk nummer weer. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |