![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bevalt me weer beter dan die track op de split met Turia. ![]() |
|
Ik hoor helemaal niks. ![]() |
|
Vast een ode aan de geniale Bloem. Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to ![]() |
|
Nog een nieuwe track: Ook weer prachtig! Zeer benieuwd naar de volledige plaat. ![]() ![]() |
|
De nieuwe plaat: ![]() |
|
Vette plaat weer! ![]() |
|
quote: Wauwie! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: Dat zei ik, ja. En weer. Niet van die voor de hand liggende dingen. quote: Die samples op 03:24, hehe. Heel anders nummer, ook erg sterk. Ik denk/hoop dat ik morgen de tijd heb om de rest te luisteren. Dit is namelijk erg goed, imo. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Bloem is een prachtplaat geworden. Het is echt een blackmetalplaat die je herinnert aan hoe elegant en melodieus die stijl uit de hoek kan komen zonder ook maar een beetje gezapig te klinken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-02-2020 10:40] ![]() |
|
Onlangs een pakketje met daarin de nieuwe Fluisteraars, de nieuwe Turia en hun split "De Oord" mogen ontvangen. Alle dried e schijven inmiddels met regelmaat kunnen beluisteren. "Degen van Licht" mist voor mijd e agressie en pit van de vorige albums. In "Bloem" hebbende heren overduidelijk hun ziel en zaligheid gelegd. Wellicht zelf iets teveel. Iets te overgeconceptualiseerd. Tamboerijn, pauk, trompet, trombone, mannenkoor, strijkkwartet.., alles is uit de kast gehaald, maar dan wel heel netjes, heel subtiel, Nergens kitscherig of een overdaad. Maar toch weet de plaat me niet te écht te pakken. Ik wil'm graag geweldig vinden, maar verder dan leuk en goed komt het denk ik niet. Er staat ook geen "Angstvrees" op. De Oord daarentegen, wat een schijf is dat! Twee onderhoudende, epische tracks die maar blijven boeien. Knap, gaaf! ![]() |
|
Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to ![]() |
|
Nieuw nummer: Hafgufa ![]() |
|
Net de nieuwe eens volledig beluisterd, klinkt terug een pak rauwer met veel sfeer. In tegenstelling tot hun nieuwe logo kan deze plaat mij zeer bekoren. ![]() ![]() ![]() |
|
De nieuwe plaat: Fantastische plaat weer! Sluit goed aan op Bloem, maar wel wat rauwer en minder songgericht. Vooral die twintig minuten durende afsluiter is monsterlijk. ![]() |
|
Met Bloem heb ik nooit echt een klik gehad, maar het nieuwe album is weer meer mijn ding. ![]() ![]() |
|
Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to ![]() |
|
Twintig euro is te veel. ![]() |
|
quote: Op hun bandcamp staat nochtans: Pre-order Record/Vinyl €18.81 EUR https://fluisteraars.bandcamp.com/album/de-kronieken-van-het-verdwenen-kasteel-i-harslo ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-03-2023 14:05] Je moeder. ![]() |
|
Is dit je coming-out? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |