![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bevalt me weer beter dan die track op de split met Turia. ![]() |
|
Ik hoor helemaal niks. ![]() |
|
Vast een ode aan de geniale Bloem. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Nog een nieuwe track: Ook weer prachtig! Zeer benieuwd naar de volledige plaat. ![]() ![]() |
|
De nieuwe plaat: ![]() |
|
Vette plaat weer! ![]() |
|
quote: Wauwie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Dat zei ik, ja. En weer. Niet van die voor de hand liggende dingen. quote: Die samples op 03:24, hehe. Heel anders nummer, ook erg sterk. Ik denk/hoop dat ik morgen de tijd heb om de rest te luisteren. Dit is namelijk erg goed, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Bloem is een prachtplaat geworden. Het is echt een blackmetalplaat die je herinnert aan hoe elegant en melodieus die stijl uit de hoek kan komen zonder ook maar een beetje gezapig te klinken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-02-2020 10:40] ![]() |
|
Onlangs een pakketje met daarin de nieuwe Fluisteraars, de nieuwe Turia en hun split "De Oord" mogen ontvangen. Alle dried e schijven inmiddels met regelmaat kunnen beluisteren. "Degen van Licht" mist voor mijd e agressie en pit van de vorige albums. In "Bloem" hebbende heren overduidelijk hun ziel en zaligheid gelegd. Wellicht zelf iets teveel. Iets te overgeconceptualiseerd. Tamboerijn, pauk, trompet, trombone, mannenkoor, strijkkwartet.., alles is uit de kast gehaald, maar dan wel heel netjes, heel subtiel, Nergens kitscherig of een overdaad. Maar toch weet de plaat me niet te écht te pakken. Ik wil'm graag geweldig vinden, maar verder dan leuk en goed komt het denk ik niet. Er staat ook geen "Angstvrees" op. De Oord daarentegen, wat een schijf is dat! Twee onderhoudende, epische tracks die maar blijven boeien. Knap, gaaf! "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Nieuw nummer: Hafgufa ![]() |
|
Net de nieuwe eens volledig beluisterd, klinkt terug een pak rauwer met veel sfeer. In tegenstelling tot hun nieuwe logo kan deze plaat mij zeer bekoren. ![]() ![]() ![]() |
|
De nieuwe plaat: Fantastische plaat weer! Sluit goed aan op Bloem, maar wel wat rauwer en minder songgericht. Vooral die twintig minuten durende afsluiter is monsterlijk. ![]() |
|
Met Bloem heb ik nooit echt een klik gehad, maar het nieuwe album is weer meer mijn ding. ![]() ![]() |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Twintig euro is te veel. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Op hun bandcamp staat nochtans: Pre-order Record/Vinyl €18.81 EUR https://fluisteraars.bandcamp.com/album/de-kronieken-van-het-verdwenen-kasteel-i-harslo ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-03-2023 14:05] Je moeder. ![]() |
|
Is dit je coming-out? ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Voorproefje van het nieuwe album. Wordt vrijdag @ Roadburn ten gehore gebracht. Komt later deze maand uit. Niet hun sterkste werk. Maar schijnt een ambientalbum te zijn geworden. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Qua muziek veel geld voor wat je krijgt. Want daar komen natuurlijk ook nog heftige p&p bovenop. Maar de grondstoffen zijn duur geworden. Een tape en/of 7" is tegenwoordig zo duurder dan een volwaardige CD. Echt iets voor liefhebbers/verzamelaars. Jammer dat het niet op CD is uitgekomen. Aan de andere kant, je kan de nummers wel digitaal kopen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Dat vind ik dus echt hun allerbeste nummer! Lekker episch, sterke opbouw, onderhoudend om bij weg te dromen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Deed me weinig dus dat optreden ga ik overslaan. Helaas moet ik de bm show op zondag missen. Heb nog een beetje hoop dat ze op zaterdag een extra show ergens doen. Hier trouwens nog een aardig interview met de band, stond eerder deze week in de krant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |