|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg vervelende plaat... Kant a, c, e zijn de nieuwe plaat en kant b,d,f zijn oude demo's. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mooi toch? Bareuh... |
|
Had liever a,b,c nieuwe plaat en d,e,f de demo's. Ach, ik moet verder niet moeilijk doen, prima plaat! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nu hebben ze het tenminste nog per plaatkant afgewisseld, stel je voor dat ze demo-nieuw nummer-demo-nieuw nummer enzovoorts gedaan hadden, dat was pas écht irritant geweest. Bareuh... |
|
Zo kun je het ook bekijken.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
3-LP is hier ook binnen. Persoonlijk vind ik de plaat zelf erg goed, maar ook wel erg 'gelikt'. Die demo-opnames zijn meer mijn ding. Oh, en volgens mij heeft naast Sabbat, ook Warlord hier goed naar geluisterd. Bareuh... |
|
Plaat duurt te lang. Halverwege had ik het wel gehoord. |
|
quote: Dat snap ik dus niet. Authenticiteit enzo is allemaal prima, maar die oude zanger vond ik nu niet bepaald lekker klinken, net als de rest van het instrumentarium. Nu ken ik ook alleen de oude opnames van die dubbelaar en in 1982 was ik 4 en luisterde ik alleen maar naar Barbapappa dus ik ben er sowieso niet mee opgegroeid. Maar die nieuwe opnames klinken toch fantastisch, strak ingespeeld, waanzinnig ingezongen met veel theater, open productie, een fonkelende pot heavy metal? Ik vind het zeker geen identiteitsloze, strakgetrokken productie à la Arch Enemy of zo. Wat is er dan nog "beter" aan die oude opnames, wat zoek je dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat is wel waar, ja, gaat mij ook net wat te lang door. Maar op zich wel erg gaaf Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
De oude demo's heb ik nooit bijzonder gevonden, maar de 7" Save Us blabla heb ik altijd geweldig gevonden, maar dan ook echt alleen dat nummer. Ik was al verrast dat ze niet voor dat nummer een video gemaakt hebben, want mijns inziens is dat het nummer wat iedereen van ze kent. Maar toch geen misser, het nummer is te gek, net als de video. Het album is van a tot z geweldig, en alle originele er bij op een schijfje is ook hartstikke tof. Voor mij het beste album van 2011. Ook de enige waarschijnlijk, maar dat terzijde. |
|
quote: Raar, het is bepaald geen eenheidsworst. |
|
quote: Ik heb gewoon een zwak voor rauwe, authentiek klinkende opnames, en ik ben niet zo dol op perfecte gladgestreken producties. Maar dat wil niet zeggen dat ik die nieuwe opnames slecht vind, hoor. En de nieuwe zanger is inderdaad veel beter. Maar toch, ik luister liever naar de demo... Bareuh... |
|
quote: denk dat t dan beter was geweest ... |
|
quote: Toch maar eens checken dit. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kijk, Andy Sneap is een vent met enige aanzien ... Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat hij daar allemaal hardstikke hard voor heeft gewerkt en het ook erg goed doet. Sinds jaar en dag groot fan van Sabbat dus ook daar scoort de beste man z'n punten bij me... Als met eerlijk naar de muziek van de Hell-mensen luistert hebben de liedjes de tand des tijds compositorisch niet echt heel erg doorstaan en vraag ik me af of het zonder de naam "Ady Sneap" op de hoes wel zo veel aandacht zou krijgen. Ik denk dat de platenmaatschappijen destijds gelijk hadden. desalwelteplus ben ik wel blij met de cd, dat wel... ik hou wel van die bejaarde-metal |
|
neen Plaat van het jaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Bejaardenmetal, hehehe. Mooi. De tand des tijds etc zou niet zo mooi zijn. Maar ik ben het niet met je eens, Flow. Dat ik zo'n "nieuwe" plaat anno 2011 kan beluisteren, zie ik echt als een fijn kadootje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1!!! Tand des tijds niet doorstaan, pffff. Ik was een kleuter toen deze muziek geschreven werd, en ik vind het geniaal! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ook voor mij plaat van 't jaar! Zelf was ik in die tijd al wel bezig met muziek. Hun singel ken ik ook van toen hij pas verschenen was. Zelf ben ik dan ook zeer blij met deze plaat. Productie is super! De reden dat Andy deze plaat gemaakt heeft, is dat hij steeds een grote fan was van de band. Hun voormalige zanger, wijlen David Halliday, was zelfs nog de gitaarleraar van de jonge Sneap. De demosongs (en er zijn nog meer die niet op deze plaat staan) heb ik enkel in zeer belabberde kwaliteit via tapetrading. Ook zeer de moeite voor mij dus om die demo-opnames in meer dan acceptabele versie te kunnen horen. De reden dat die band in die tijd niet getekend werd, ligt volgens mij bij 't feit dat in die periode alle Britse bands en platenfirma's zich begonnen te focussen op de Amerikaanse markt die een stuk commerciëler was. Denk maar aan die pogingen tot commercieel succes van o.a. Saxon, Raven,Jaguar, etc.. Superplaat! |
|
Superplaat inderdaad, en ook anno 2011 in compositorisch opzicht nog steeds dikke prima. Of het mijn plaat van het jaar is weet ik nog niet, maar top 5 is het zeker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor het feit dat dit totaal niet mijn ding is, klinkt het best lekker! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik moet dan ook toegeven dat ik m blijf draaien ... |
|
quote: Vind je het nou wel wat of niet? Is geen touw aan vast te knopen namelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |