|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben dus gewoon al weken totaal verslaafd aan dit album. Wat best gek is want ik ben helemaal geen liefhebber van dat hele NWOBHM ding. Maar Hell komt met zoveel dramatiek en overtuiging dat het gewoon aanstekelijk wordt. Sowieso doen ze meer dan alleen NWOBHM, ik hoor ook duidelijke invloeden uit de progressieve metal en de doom. Dat houdt het allemaal net wat interessanter. Dat, geholpen door het lekkere vette (moderne?) geluid en daar bovenop nog meer bakken met theatrale aangelegenheden... ...ja, ik hou hier wel van. Geweldige plaat! *zwiept met z'n haren van voor naar achter en, omdat ik er toch ben, ook van links naar rechts* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: +1 Ik hou er normaal gesproken ook niet van, maar Human Remains zit al weken vastgeroest in de autoradio. De sfeer op deze cd is echt geweldig, hopelijk komen ze snel naar Nederland 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Op Zwarte Cross dit weekend. Ik vind het erg raar om een zanger zonder handmicrofoon te zien zingen, haha... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat komt omdat Hell helemaal geen NWOBHM is. De leden hebben zich destijds zelfs schamper uitgesproken over het hele genre. NWOBHM kwam voort uit heavy metal en punk (de voorbeeldne zijn legio). De complexe muziek van Hell heeft met NWOBHM weinig te maken. Bovendien is de band opgericht (82) nadat het grote golf NWOBHM-bands er kwam (79-80). Hoe dan ook, Hell is zo ongeveer de interessantste band van de laatste jaren wat mij betreft. Human Remains verveelt NOOIT! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ik had het gevoel dat ik naar iets uit de koker van Endemol en/of Verlinde (of studio100 voor de Belgen) zat te kijken op Into the grave. |
|
Leuk, een nieuw nummer van hell te beluisteren. Totdat de zanger in beeld kwam. Toen was ik de muziek vergeten. WTF... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gisteren deze band de eerste keer live aan het werk gezien in Tilburg 013 te samen met Carcass en Amon Amarth. Het waren weliswaar maar 35 minuten speeltijd die ze kregen. Maar de mannen zetten een goede show neer en spelen perfekt samen. De Mercyful Fate gitaar-duel invloeden zoals wel eens werdt omschreven vallen wel mee. Ze hebben toch nog wel een eigen identiteit in hun geluid. Mede doordat de rechtse gitarist ook nog de toetsen erbij neemt. En een perfekte frontman die zoveel energie lijkt te hebben dat ik dacht dat hij aan ADHD lijdt! |
|
quote: Blijf te fout Stiekem wel mooi Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat een vet nummer! |
|
Haha, geweldig. Vette track en vette outfit. Human Remains maar weer eens opscharrelen. |
|
Te gek nummer. Laat maar komen die nieuwe plaat! bub |
|
+1, wat een bazenband. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Helemaal te gek weer inderdaad |
|
Cd in bestelling. Echter is hij ook gelekt op het net. Helaas pindakaas...ik kon mij niet inhouden en heb hem inmiddels beluisterd. Na 1 keer beluisteren...Wat een vette plaat! bub |
|
quote: Dat kan kloppen, de zanger komt uit het musical circuit. Aardig opgemerkt dus, al vind ik dit niet zo storend als de producties van genoemde bedrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-11-2013 15:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heeeeeele vette plaat! |
|
Zeker, die nieuwe staat hier non stop aan op de mp3 speler. |
|
Vandaag de digipack cd/dvd binnen en wat een kutverpakking zit er om heen. Een en al flapjes, de boekjes (van dvd en cd) zitten iets te strak en willen er daarna met wat geknoei weer terug. Daarnaast zat er ook nog eens lijm op de cd, wat een bekend probleem is. Gelukkig kon ik dit er wel, met wat gevloek, er wel afkrijgen. Dat gezegd te hebben, de cd is top 10 materiaal en die bonus dvd met live materiaal is ook erg lekker. Helaas geen volledige show maar 4 nummers ergens binnen en 3 live nummers van Bloodstock 2013. Erg fijn! bub |
|
Ah, die lijm is geen alleenstaand geval. Raar, bij hun vorige "litmited" scheelde er ook al iets, die "digi's" zaten muurvast in de slipcase. Maar goed, de muziek; het komt allemaal wat meer gëolied over, in de goede zin. Theatraal zonder echt melig te worden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja dacht eerst dat hij het over "Human Remains" had. Die was zelfs door de merch. crew bekend als bijna onopenbaar: "A minor cutting inaccuracy during production of the outer slipcase for this Digipak made it notoriously difficult to remove the discs from the packaging. The band's merchandising site acknowledges this with the words 'So full of metal – you'll never get it out of the slip case'." |
|
Iemand die nog iets speciaal van Hell willen kopen, dit voor het goede doel en natuurlijk jezelf? Vermeld op hun facebook : https://www.facebook.com/HELLofficial quote: De charity sale die momenteel gaande is: http://hellmerchandising.bigcartel.com/category/charity-sale quote: Zelf een t-shirt gekocht. bub |
|
"Uw betaling is voltooid. U keert nu terug naar Hell." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HELL in Leiden op eerste pinksterdag: Facebook event: https://www.facebook.com/events/328372654039782/ Gebr. de Nobel event: https://www.gebrdenobel.nl/events/details/154/HELL-NWOBHM-VEEL-MEER/Pinkster-Heavy-Metal-Fest-powered-by-Doomsday-Celebration [Dit bericht is gewijzigd door Doomsday Celebration op 13-03-2015 11:15] |
|
Aanwezig! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |