|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het boeit voor geen meter hoe je eruit ziet en wat je draagt. Ben jezelf en laat de rest van de wereld daar maar aan wennen. |
|
Nee hè? Weer zo'n suf topic over uiterlijk en posers!!! METAL zit IN je! Niet aan de buitenkant. |
|
Wat maakt het uit wat voor schoenen je draagt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
was maar een vraag hoor,... Windt je niet op true disco chick |
|
Metal zit van binnen. edit- Ow McDoom had dat ook al gezegd Laat je niet zeggen wat jij aan moet doen, doe gewoon aan wat je zelf mooi vind. Dat kan overeen komen met wat de massa draagt, of wat de metalmassa draagt, maar als het verschilt; who gives a fuck? [Dit bericht is gewijzigd door Trotz op 26-09-2002 19:27] |
|
OK dan. Maar ik ben wel bang voor je dat Slotje zo ff langs komt. |
|
Want some metal IN you? |
|
quote: Genau! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zijn het Nu Metal skateschoenen dan? |
|
quote: Alleen als je een lelijke roze broek aan hebt... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik vind geen ruk aan nu metal,of mijn schoenen zo zijn weet ik niet true disco chick |
|
quote: LOL |
|
quote:god behoede de wereld van roze broeken true disco chick |
|
Als je oprecht van de muziek houdt, boeit het niet hoe je uitziet. Er lopen al duizenden posers rond die er wel 'true' uitzien... *tiepfaut* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-09-2002 19:36] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Bram heeft lelijke roze broek I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: WIE? Poseur? JA! j/k |
|
quote: Jij bent dus duidelijk een poser! |
|
[quotegod behoede de wereld van roze broeken [/quote] God behoede de wereld van alles wat roze is (OK behalve me Lowlands bandje (best klote dattie roze is eigenlijk )) |
|
quote:tja , zo gaat de uitdrukking nu eenmaal,... true disco chick |
|
als ik hier begin van fuck christ,fuck god,... Kom ik dan true-er over? true disco chick |
|
hm... ging iets fout in me post quote: God behoede de wereld van alles wat roze is (OK behalve me Lowlands bandje (best klote dattie roze is eigenlijk )) |
|
quote: Absoluut. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ja. |
|
quote: jah ontzettend Waarom ben je zo bezig met True-zijn ?? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, dan kom je over als een wannabe. Draag maar gewoon wat je mooi vind en zeg wat je wilt zeggen, dat is toch wel het meest true. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |