|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze Zweden noemden hun band naar een duistere vulkaan uit de verhalen van J.R.R. Tolkien. Zo vredig als The Hobbits samenleven, zo bruut rocken deze onvervalste metalheads van Amon Amarth. Locatie: Effenaar, Grote zaal Aanvang: 19:30 uur Zaal open: 19:00 uur Entreeprijs: €25,00 Start voorverkoop: Wo 01 jun 2011 http://www.effenaar.nl/agenda/6951 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-06-2011 9:10] |
|
26 oktober dus Geil, misschien wel van de partij! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-06-2011 16:39] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, hier ben ik wel bij denk ik! [Dit bericht is gewijzigd door HubbyMe op 01-06-2011 17:49] |
|
As I Lay Dying!!! Amon Amarth kan me gestolen worden. |
|
Er kunnen nog kaarten gewonnen worden bij Metalrage! http://www.metalrage.com/contests/245/amon-amarth-as-i-lay-dying-septic-flesh-tickets.html |
|
Aanwezig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
Mooi tijdschema dat het om 11 uur afgelopen is, kan ik mooi de laatste trein pakken! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb nog een gratis kaartje voor Amon Amarth in de aanbieding!!! |
|
Oh ik wou ze aan de kassa kopen maar als jij ze gratis aanbied... |
|
Dat was een toffe avond! Sceptic flesh kon me geen reet interesseren, jammer dat alle zang en symfoniegebeuren van een bandje draaiden. As i lay dying ging er goed op, mistte klein beetje gitaar. Als laatste veegde amon amarth de vloer aan met iedereen dankzij een geroutineerde en professionele show. Lange set, iets van vijftien nummers, genoeg interactie met het publiek in een volle zaal en het uitstekende geluid zorgden wat mij betreft voor een zeer goed optreden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoe waren de speeches? En de drinkhoorns? |
|
Fokking trui ende viking Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Gek he dat er een 150 koppig orkest op een track meeloopt i.p.v. dat ze gewoon dit orkest meenemen op tour, verder twijfel ik aan je gehoor als "alle zang" ook meeloopt. Ik begin nog sterker aan je gehoor te twijfelen als je zegt dat As I Lay Dying er wel goed op ging, wat een kloteband is dit zeg.... Ongeïnspireerd-emo-gejank, wel een lange rookpauze dus dat was fijn. Amon was gewoon weer vet zoals gewoonlijk, alleen jammer dat er zoveel nieuwe nummers gespeeld werden. |
|
quote:Er is feitelijk iets mis met het gehoor van iPim. Slechte muziek vindt hij goed en vice versa. Iets met leeftijd en een fase. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Oke haha, dan weet ik dan in t vervolg ;-) |
|
quote: You sound a little butthurt. Ik dacht tot echt dat de zang van sceptic flesh tijdens bijvoorbeeld een nummer als annubis van een bandje kwam. Ik vond dat de band een saaie show bracht en dan maakt het me geen reet uit hoeveel instrumenten je voor je cdtje opneemt ,live was het gewoon sfeerloos. Ik vind het jammer voor je dat je as i lay dying niet kan waarderen, ik vind het triest van je als je ze ongefundeerd af gaat zeiken. Schrijf je soms voor lords of metal? Alles goed en wel, je hebt dus nauwelijks aandacht aan as i lay dying geschonken ,en ik hoop dan ook dat je peuk lekker smaakte. Maar ga met je gezeik alsjeblieft terug naar je hol en doe voor je eigen plezier wat corpsepaint op ofzo, want zo'n reactie is wel erg triest. En @girl, ga eens wat onbetaald werk verrichten voor de samenleving. Collectes lopen ofzo, dat moet je toch wel aankunnen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Nee Pim, het ligt allemaal aan jou en je niet geheel werkende oren. Laat jezelf helpen! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Geen ruzie maken, kinderen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Doen jullie eens niet zo onaardig tegen Pim! Z'n muzieksmaak is misschien wat discutabel, maar het is wel een lieverd toevallig 5 Euro's? Op je muil!! |
|
SepticFlesh moeten missen door een scheve planning van mijn werk maar heb blijkbaar weinig gemist. Kwam binnen bij As I Lay Dying die enorm ondermaats was. En ja iPim, heb ze eerder live gezien en dit was gewoon een matige performance. Amon Amarth daarentegen was weer een feestje. De heren hoeven nooit te vrezen want het publiek doet elke keer goed mee. Toffe avond met een wat rare tourpackage. |
|
quote: Als je het zo zegt, heb ik er totaal geen problemen mee. Amon amarth tourde laatst ook met the black dahlia murder, niet echt compatibel. Maar ik denk dat het zo zit omdat beide bands bij metalblade zitten, same for as i lay dying. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoezo blijkbaar weinig gemist? Mening van 1 persoon in dit topic. quote: Waarvan je hier zegt dat ie onzin verkoopt... :') |
|
quote: Als fan zijnde, vond ik het oprecht een gave show. Waarschijnlijk omdat ik de muziek zeer goed kan waarderen en ik ken dan ook alle nummers van voor naar achteren en andersom ken. Het is logisch dat een fan eerder zou zeggen dat een optreden goed was ,als hij de muziek heel goed kent en die ook nog eens geweldig vindt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Jammer van dat vervelende tourmanagertje. Stond moeilijk te doen terwijl hij z'n fotografen stickertjes gewoon zelf te laat bij de ingang had neergelegd. Helaas moesten alle geaccrediteerde fotografen zonder sticker (en dat bleek iedereen te zijn :-) vroegtijdig de pit verlaten. Dumbass! Vond Amon Amarth erg goed overigens. Geoliede machine, lekkere brute muziek! Bij vlagen soort van moderne Unleashed wat mij betreft. Toch heb ik nog voldoende plaatjes kunnen maken. In case you are interested: Amon Amarth: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/artist/464/amon-amarth/ As I Lay Dying: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/artist/466/as-i-lay-dying/ Septic Flesh: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/artist/465/septic-flesh/ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |