|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Laten we hopen dat het beter is dan Destroyer of Worlds. |
|
quote: nou, ik vind die dus wel goed (op een of twee nummers na) .maar goed uiteraard mogen de nieuwe cd's beter zijn. |
|
mwa bathory |
|
toch wel gaaf |
|
hehe, eindelijk weer iets leuks waar ik mijn geld overschot aan kan besteden.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik hoop dat als het viking albums worden, dat quorthon eindelijk een beetje zangles genoten heeft, want hij kan zooo vals zingen. Oud Vuil. |
|
Het enigste wat ik eigenlijk ken van Bathory, ken ik ook al zeker sinds '90 en dat is The Return. Ik luister soms wel eens wat nieuwere Bathory MP3'tjes, maar daar ben ik niet echt kapot van. Kortom, zijn nieuwe album boeit me niet. Ik herinner Quorthon liever om zijn mega-cult LP's uit den 80er jaren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik vind de latere Bathory echt niks! Om een voorbeeld te noemen: 'Blood On Ice' Ik hou het gewoon bij het oudere werk, das tenminste om aanhoren! |
|
'K ben wederom errrrRRRRrrrug benieuwd |
|
verder wil ik toch nog effe kwijt dat bathory met "sadist"en "raise the dead" de twee meest brute blackmetal numemrs ooit heeft geschreven.en dan hebben we het nog nieteens over "blood, fire death" gehad. quorthon = (een van de weinige muzikanten die ik wel bewonder) er zou beter een topic geopend kunnen worden over de invloed van quorthon op de metal, die is toch wel oneindig veel groter dan die van Tolkien) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-09-2002 11:31] |
|
De eerste 4 platen zijn echt geweldig, hammerheart en twilight of the gods zijn ook geniaal.... daarna ken ik het niet meer zo geweldig Ik, Wil Schuurman |
|
Luister hier naar een MP3 van Nordland I. |
|
heb net de sampels gehoord.. de oude is toch 666 keer beter.. hehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: van wat ik zo op de eerste indruk hoor moeten ze nog steeds een nieuwe zanger aanschaffen maar klinkt het verder wel aardig... |
|
HEUY!!!! Ben benieuwd waar hij nu meekomt. Beste albums vind ik toch: Blood Fire Death, Hammerheart en Twilight of the Gods!!!!! CALL FROM THE GRAVE!!!!! meganummer!!!! |
|
Zuigt aan alle kanten! |
|
Die nieuwe fragmenten klinken niet slecht ... Ben benieuwd ! |
|
Klinkt zeer goed!! |
|
De nieuwe cover van het album ziet er in idd geval goed uit. |
|
quote: Post het eens? |
|
Ik vind die nieuwe fragmenten niet zo veel, ben al langer niet zo dol meer op Bathory, geef mij maar lekker the Return... TOTAL DESTRUCTION! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
Under the sign of the black mark blijft mijn favo Bathory plaat. Het beste aan de rest van de platen zijn de covers van Blood fire death, Twilight of the gods en Hammerheart. Dit nieuwe hoesje lijkt weer -net als Blood on ice- teveel op middelmatige powermetalmeuk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat Quotorn gehakt uit de Delhaize is nog redelijk lekker. Tum podem extulit horridulum... |
|
"Blood Fire Death" blijft - voor mij althans - natuurlijk de mooiste Bathory-hoes aller tijden. Het gaat hier overigens om een schilderij van Peter Nicolai Arbo: "Åsgårdsreien" (1872). Voor "Hammerheart" werd dan weer "A Viking´s Last Journey" van de Britse schilder Sir Frank Dicksee (1853-1928) gebruikt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |