IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : nieuwe bathory cd!!!! Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-12-2002 16:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nordland I is al leverbaar bij Displeased, zag ik net.
St00pid! Hij is allang uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 19-12-2002 16:29]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 19-12-2002 16:45 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 11:23 schreef attila_de_hun het volgende:
verder wil ik toch nog effe kwijt dat bathory met "sadist"en "raise the dead" de twee meest brute

is dat niet gewoon een cover van venom?

Winter is coming

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 19-12-2002 17:32 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heb wat mp3'tjes gedownload en de cd geluisterd in een muziekzaak (niet bij de groenteboer duh).
Hij is toch wel sterk te vergelijken met Blood on ice. Het moet wel gezegt worden dat de zang zeer matig is. Ik heb de (viking)zang op alle cd's wel kunnen verdragen en vond het op Hammerheart zelfs perfect erbij passen maar op Nordland laat hij zich kwa zang niet van zijn beste kant horen. Toch denk ik wel het aanschaffen (of jatten) waard.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-12-2002 17:35 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 1:08 schreef Mutilator het volgende:
Dit nieuwe hoesje lijkt weer -net als Blood on ice- teveel op middelmatige powermetalmeuk.

Hmmm ik vind Blood on ice hoesje eigenlijk best wel erg cool, maar ok. Deze nieuwe hoes is inderdaad minder. Vind de muziek op Nordland I trouwens niet tegenvallen, had het minder verwacht. Hij is helaas niet zo goed als cd's uit de periode t/m Twilight of the Gods, maar ik vind het zeker geen slechte cd.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-12-2002 17:38 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 17:32 schreef Verval het volgende:
Heb wat mp3'tjes gedownload en de cd geluisterd in een muziekzaak (niet bij de groenteboer duh).
Hij is toch wel sterk te vergelijken met Blood on ice. Het moet wel gezegt worden dat de zang zeer matig is. Ik heb de (viking)zang op alle cd's wel kunnen verdragen en vond het op Hammerheart zelfs perfect erbij passen maar op Nordland laat hij zich kwa zang niet van zijn beste kant horen. Toch denk ik wel het aanschaffen (of jatten) waard.

Ik vind de zang zeker niet slechter dan op de eerdere viking cd's. Quorton klinkt wel iets anders maar persoonlijk vind ik het geen achteruitgang, maar ja dat is heel persoonlijk denk ik.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 19-12-2002 17:47 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 17:38 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik vind de zang zeker niet slechter dan op de eerdere viking cd's. Quorton klinkt wel iets anders maar persoonlijk vind ik het geen achteruitgang, maar ja dat is heel persoonlijk denk ik.

Misschien nog wat meer luisteren, ik heb tenslotte ook een jaar lang moeten luisteren naar Hammerheart voordat ik het mijn favo cd ooit kon noemen. (in ieder geval 1 van mijn favoriete)

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-12-2002 20:05 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik vind die nieuwe echt weer supergoed beter, stuk beter als de voorganger: destroyer of worlds.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 20:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bathory Ook al is de zang niet altijd even zuiver(hehe) toch is deze cd weer erg goed.Lekkere hypnotisrende zichzelf herhalende gitaarriffs.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 19-12-2002 21:06 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Hoe vaker ik Nordland beluister, hoe meer ik niet kan begrijpen dat ik voordien deze klassiekers nog niet kende. Voor mij grijpen de nummers eerder terug naar de "Twilight Of The Gods" periode. Iedereen maar klagen over de zang... dat is gewoon de Bathory stijl van zingen. Ik vind de zang juist zeer goed deze keer ! Erg heroïsch en episch. Meerdere keren beluisteren is de boodschap !

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 21:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:06 schreef Visigoth het volgende:
Hoe vaker ik Nordland beluister, hoe meer ik niet kan begrijpen dat ik voordien deze klassiekers nog niet kende. Voor mij grijpen de nummers eerder terug naar de "Twilight Of The Gods" periode. Iedereen maar klagen over de zang... dat is gewoon de Bathory stijl van zingen. Ik vind de zang juist zeer goed deze keer ! Erg heroïsch en episch. Meerdere keren beluisteren is de boodschap !

Is inderdaad een plaat die moet groeien.Zijn achteraf vaak de beste platen.

Jammer trouwens dat deze niet op vinyl komt.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-12-2002 22:31 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 20:05 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Ik vind die nieuwe echt weer supergoed beter, stuk beter als de voorganger: destroyer of worlds.

Helemaal mee eens na Destroyer of Worlds had ik eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven maar deze is weer erg goed .

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 22:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En zeer binnenkort komt "Nordland part 2" al

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-12-2002 22:55 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 22:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
En zeer binnenkort komt "Nordland part 2" al

HEUY!!!!

Klopt....zou eerst als dubbel uitkomen....maar hebben dat uiteindelijk toch niet gedaan

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-12-2002 7:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 16:45 schreef Freduk het volgende:
is dat niet gewoon een cover van venom?

nee, wel de zelfde titel maar toch andere nummers.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-12-2002 7:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 17:32 schreef Verval het volgende:

Ik vind die "valse" zang net typisch voor zijn vikingstijl. Verder vind ik Nordland beter als "Blood on ice", maarja dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Grappig trouwens dat de cd weer eens in alle bladen door de "kenners" wordt afgekraakt. Sommige dingen veranderen nooit maar bathory blijft gewoon doorgaan. Hulde.

Hub de Gallier
Posted 20-12-2002 13:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 7:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind die "valse" zang net typisch voor zijn vikingstijl.

Grappig trouwens dat de cd weer eens in alle bladen door de "kenners" wordt afgekraakt. Sommige dingen veranderen nooit maar bathory blijft gewoon doorgaan. Hulde.

Helemaal mee eens

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com