|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nordland I is al leverbaar bij Displeased, zag ik net. St00pid! Hij is allang uit. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 19-12-2002 16:29] |
|
Heb wat mp3'tjes gedownload en de cd geluisterd in een muziekzaak (niet bij de groenteboer duh). Hij is toch wel sterk te vergelijken met Blood on ice. Het moet wel gezegt worden dat de zang zeer matig is. Ik heb de (viking)zang op alle cd's wel kunnen verdragen en vond het op Hammerheart zelfs perfect erbij passen maar op Nordland laat hij zich kwa zang niet van zijn beste kant horen. Toch denk ik wel het aanschaffen (of jatten) waard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hmmm ik vind Blood on ice hoesje eigenlijk best wel erg cool, maar ok. Deze nieuwe hoes is inderdaad minder. Vind de muziek op Nordland I trouwens niet tegenvallen, had het minder verwacht. Hij is helaas niet zo goed als cd's uit de periode t/m Twilight of the Gods, maar ik vind het zeker geen slechte cd. |
|
quote: Ik vind de zang zeker niet slechter dan op de eerdere viking cd's. Quorton klinkt wel iets anders maar persoonlijk vind ik het geen achteruitgang, maar ja dat is heel persoonlijk denk ik. |
|
quote: Misschien nog wat meer luisteren, ik heb tenslotte ook een jaar lang moeten luisteren naar Hammerheart voordat ik het mijn favo cd ooit kon noemen. (in ieder geval 1 van mijn favoriete) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
HEUY!!!! Ik vind die nieuwe echt weer supergoed beter, stuk beter als de voorganger: destroyer of worlds. |
|
Bathory Ook al is de zang niet altijd even zuiver(hehe) toch is deze cd weer erg goed.Lekkere hypnotisrende zichzelf herhalende gitaarriffs. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe vaker ik Nordland beluister, hoe meer ik niet kan begrijpen dat ik voordien deze klassiekers nog niet kende. Voor mij grijpen de nummers eerder terug naar de "Twilight Of The Gods" periode. Iedereen maar klagen over de zang... dat is gewoon de Bathory stijl van zingen. Ik vind de zang juist zeer goed deze keer ! Erg heroïsch en episch. Meerdere keren beluisteren is de boodschap ! |
|
quote: Is inderdaad een plaat die moet groeien.Zijn achteraf vaak de beste platen. Jammer trouwens dat deze niet op vinyl komt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Helemaal mee eens na Destroyer of Worlds had ik eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven maar deze is weer erg goed . |
|
En zeer binnenkort komt "Nordland part 2" al Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Klopt....zou eerst als dubbel uitkomen....maar hebben dat uiteindelijk toch niet gedaan |
|
quote: nee, wel de zelfde titel maar toch andere nummers. |
|
quote: Ik vind die "valse" zang net typisch voor zijn vikingstijl. Verder vind ik Nordland beter als "Blood on ice", maarja dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Grappig trouwens dat de cd weer eens in alle bladen door de "kenners" wordt afgekraakt. Sommige dingen veranderen nooit maar bathory blijft gewoon doorgaan. Hulde. |
|
quote: Helemaal mee eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |