IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : nieuwe bathory cd!!!! Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en niet een maar twee!!! lees maar:

BATHORY To Release Two New Albums -

Legendary Swedish black metal pioneers BATHORY will issue no less than two new albums during the coming months. On November 18th, Nordland Part I will be released and in January 2003, Nordland Part II will surface through the Black Mark label. More details will be announced soon

ik vermoed dat het in de vikingstijl zal zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-09-2002 22:34]

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-09-2002 22:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Laten we hopen dat het beter is dan Destroyer of Worlds.

attila_de_hun
Posted 26-09-2002 22:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 22:38 schreef Vargen666 het volgende:
Laten we hopen dat het beter is dan Destroyer of Worlds.

nou, ik vind die dus wel goed (op een of twee nummers na) .maar goed uiteraard mogen de nieuwe cd's beter zijn.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-09-2002 22:44 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

mwa bathory

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-09-2002 23:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

toch wel gaaf

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-09-2002 23:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe, eindelijk weer iets leuks waar ik mijn geld overschot aan kan besteden..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-09-2002 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik hoop dat als het viking albums worden, dat quorthon eindelijk een beetje zangles genoten heeft, want hij kan zooo vals zingen.

Oud Vuil.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-09-2002 0:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het enigste wat ik eigenlijk ken van Bathory, ken ik ook al zeker sinds '90 en dat is The Return.
Ik luister soms wel eens wat nieuwere Bathory MP3'tjes, maar daar ben ik niet echt kapot van.
Kortom, zijn nieuwe album boeit me niet. Ik herinner Quorthon liever om zijn mega-cult LP's uit den 80er jaren.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-09-2002 11:08 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind de latere Bathory echt niks! Om een voorbeeld te noemen: 'Blood On Ice'

Ik hou het gewoon bij het oudere werk, das tenminste om aanhoren!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 27-09-2002 11:24 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

'K ben wederom errrrRRRRrrrug benieuwd

attila_de_hun
Posted 29-09-2002 11:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

verder wil ik toch nog effe kwijt dat bathory met "sadist"en "raise the dead" de twee meest brute blackmetal numemrs ooit heeft geschreven.en dan hebben we het nog nieteens over "blood, fire death" gehad.

quorthon = (een van de weinige muzikanten die ik wel bewonder)

er zou beter een topic geopend kunnen worden over de invloed van quorthon op de metal, die is toch wel oneindig veel groter dan die van Tolkien)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-09-2002 11:31]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-09-2002 13:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De eerste 4 platen zijn echt geweldig, hammerheart en twilight of the gods zijn ook geniaal.... daarna ken ik het niet meer zo geweldig

Ik, Wil Schuurman

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-10-2002 13:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Luister hier naar een MP3 van Nordland I.

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 28-10-2002 13:40 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

heb net de sampels gehoord..

de oude is toch 666 keer beter.. hehe

Heaven, once so proud, look as it comes down

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-10-2002 13:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 13:38 schreef Slechtheid het volgende:
Luister hier naar een MP3 van Nordland I.

van wat ik zo op de eerste indruk hoor moeten ze nog steeds een nieuwe zanger aanschaffen maar klinkt het verder wel aardig...

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 28-10-2002 14:23 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ben benieuwd waar hij nu meekomt.

Beste albums vind ik toch: Blood Fire Death, Hammerheart en Twilight of the Gods!!!!!

CALL FROM THE GRAVE!!!!! meganummer!!!!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-10-2002 15:59 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Zuigt aan alle kanten!

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 30-10-2002 9:33 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Die nieuwe fragmenten klinken niet slecht ... Ben benieuwd !

attila_de_hun
Posted 30-10-2002 9:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Klinkt zeer goed!!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-10-2002 9:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

De nieuwe cover van het album ziet er in idd geval goed uit.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 18:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 30 oktober 2002 9:39 schreef wladimir het volgende:
De nieuwe cover van het album ziet er in idd geval goed uit.

Post het eens?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 19:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind die nieuwe fragmenten niet zo veel, ben al langer niet zo dol meer op Bathory, geef mij maar lekker the Return...
TOTAL DESTRUCTION!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 01-11-2002 21:44 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 18:16 schreef Inside-Lie het volgende:
Post het eens?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2002 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Under the sign of the black mark blijft mijn favo Bathory plaat. Het beste aan de rest van de platen zijn de covers van Blood fire death, Twilight of the gods en Hammerheart. Dit nieuwe hoesje lijkt weer -net als Blood on ice- teveel op middelmatige powermetalmeuk.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 02-11-2002 1:09 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Dat Quotorn gehakt uit de Delhaize is nog redelijk lekker.

Tum podem extulit horridulum...

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 02-11-2002 11:08 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

"Blood Fire Death" blijft - voor mij althans - natuurlijk de mooiste Bathory-hoes aller tijden. Het gaat hier overigens om een schilderij van Peter Nicolai Arbo: "Åsgårdsreien" (1872).
Voor "Hammerheart" werd dan weer "A Viking´s Last Journey" van de Britse schilder Sir Frank Dicksee (1853-1928) gebruikt.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com