![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Necrophagia! (Een beetje ontspannen muziek luisteren als je chagerijnig bent... lost toch niets op?! ![]() Oh, en als je het dan toch positief op wilt lossen, ga ik voor Ulver- Hymn VI (Wolf and Passion) Je maintiendrai! ![]() |
|
quote: ![]() Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen ![]() |
|
quote: Chagerijnig? ![]() Strapping Young Lad - All hail the new flesh ![]() |
|
Hoe meer ik chagerijnig ben hoe agressiever de muziek wordt dus als ik heel sjaggie ben dan draai Blood duster , Nasum, Chepalic Carnage, Kutschurft, dat soort.. ben ik heel vrolijk dan draai ik bijvoorbeeld primus, the doors, sonic youth , pj harvey dat soort maar hang altijd tegen vrolijk aan dus meestal draai ik gewoon good ol deathmetal... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Freak Kitchen, daar word ik op de een of andere manier altijd weer vrolijk van ![]() ![]() |
|
I Want Out van Helloween! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Ja, van sommige ( ![]() *zet Savatage maar weer eens op* Zo, da's beter... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Satch en Steve Morse maken me altijd blij!! ![]() ![]() |
|
ik zet zelf altijd burzum of iets anders deprimerends op... maarja, dan word je alleen maar nog chagrijniger.... can't spel CRAP without RAP!!! ![]() |
|
Iets van Zappa, of bijvoorbeeld "Dog" of Dancing" van Mike Keneally. ![]() edit: is alleen niet heel erg metal, natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 27-06-2005 15:01] Touché, pussycat! ![]() |
|
Therapy: Troublegum Dead Kennedys: Live at the deaf club Die teksten zijn echt super! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
hmm blood for blood tenacious d ![]() six feet under cabaret verder alla youp van het hek enz :D en verder gewoon een heele hoop metal ![]() ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ ![]() |
|
quote: Dat is een goede maar dr. stein is ook zeker niet saai. Maar er blijft voor mij 1 echt happy metal band en dat is freedom call ![]() |
|
Bal-sagoth - Blood slakes the sand at circus Maximus ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
yo Grimbert reageer eens op je elexorien mail! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |