|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm ben lichtelijk chagerijnig en zoals altijd Sadistik Exekution- Fukking Death http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Dan zet ik zeer harde muziek op,anders ga ik nog meer janken e.g. The Beserker. O geschifte electro,zoals Skinny Puppy of Primal Scream.Als je een beetje wil kalmeren,raad ik wel 'Judgement' of ' A fine day to exit' van Anathema aan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Doe Maar. En het is chagrijnig. |
|
Als ik goed kwaad ben zet ik altijd Anorexia Nervosa - Drudenhaus of SYL. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ben nooit chaggerijnig maar als je dat wel bent zal ik iets van gothic-metal luistere ofzo Bonecollector |
|
quote: nee man K3 |
|
Faith No More - Surprise, You're Dead! Of elk ander nummer van FnM eigenlijk wel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
SCUM - Napalm Death Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Of andersom. Als ik écht een opkikker wil horen, dan kies ik voor kreator - pleasure to kill. |
|
Zappa doet ook altijd wel goed... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Óf juist hele botte death metal zoals Origin. Óf juist hele softe rock ala Porcupine Tree, Blackfield etc. Ligt eraan waardoor ik slechte zin heb. |
|
Blood for Blood There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
niet moeilijk doen , gewoan slayer ofsu opzetten! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
the berzerker |
|
chagerijnig? Chagerijnig en het moet tot bloedvergieten komen: Nehemah Chagerijnig en je moet weer relaxed worden: Finntroll Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
meestal Negative of Virgin Black, als ik alles los wil laten Anorexia Nervosa ofzow... |
|
My Dying Bride |
|
ik denk toch aan Dragonforce, dat klinkt altijd lekker vrolijk, kan je niet sjaggo blijven. |
|
Schnappie, binnen 10 seconden kloppen de aderen op je slapen en sterft alles en iedereen binnen het bereik van je handen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bonecollector |
|
Venetian Snares. En dan vooral het ramwerk. En flink hard natuurlijk, de buurman zal schuimbekken |
|
De parelvissers Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Aborym of Diabolicum Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ahh dit roept herinneringen op.. in de middelbare schooltijd ns met m'n mbtje aan de hand door de regen van school terug mogen lopen naar huis daar meteen knetterhard Cannibal Corpse opgezet, luchte wel op eigenlijk The Gathering doet het tegenwoordig bij mij wel goed als anti-sjaggo muziek |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |