|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vulture Industries: dat moet ik dus gewoon zien want die gasten waren waanzinnig op Heidens Geweld in april! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 12-06-2011 9:31] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 14-06-2011 13:16] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Kijk, de zeikerds zijn er ook weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat van mij was een reactie op die lamme dildo hier boven. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Oh, excuses...weet niet wat die lamme dildo dan zei Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zou Lain vergeten zijn om die Lamme Dildo een ban te geven? |
|
Lamedildo is Kwelgeest z'n nieuwe account. De oude gaat dicht en de nieuwe blijft open. De regels zijn simpel en duidelijk, en men wil toch niet dat we inconsequent handelen, aye? Dan ook nog maar even OT: hier ga ik niet bij zijn. Sorry. Een enorm gemis, ik weet het, maar wat doe je er aan? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 12-06-2011 11:17] Bruce Banner |
|
Ok, geen Krieg of Mental dus... Nette prijs trouwens voor concert + BBQ. |
|
Geinteresseerde bandjes die willen spelen kunnen met mij contact opnemen. Dit is mogelijk tot en met komend weekend! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Welk genre moeten de andere bands zijn? Ook extreme metal of iets anders? [Dit bericht is gewijzigd door BF op 13-06-2011 15:25] |
|
Extreme metal ja....death-, grind-, black-, thrash en speedmetal en alles daar tussenin Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En een coverband? Of ipv speed metal meat metal? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Coverband mag ook. Alles kan naar mij gemaild worden en komend weekend maken Heuy en ik een selectie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ziet er gaaf uit. Vulture Industries is geniaal. Ben benieuwd hoe de rest van de line-up uitziet. Komt er trouwens nog extra info op de azijnfabriek website? Ik zou namelijk graag kaartjes willen kopen ergens. |
|
quote: Maakt niet uit, staat zonder dat idiote bericht erboven ook wat raar zo. Zal het verwijderen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Er komt nog extra info op de website. Ik ga daar zelf niet over, dat neemt Heuy op zich en ik hoop dat binnen nu en een dag of 2 alle info incl. vvk op de site staat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aan alle bands die gemaild hebben, bedankt!!!!!! Ik ga deze week met Heuy alle bands beluisteren en op zeer korte termijn willen we de complete line-up bekend maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! ...en de eerste kaarten zijn verkocht |
|
Er zijn een aantal bands gemaild, hopelijk kunnen we meteen na komend weekend de complete line-up bekend maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De uiteindelijke line-up ziet er als volgt uit: - Vulture Industries (Nor) www.myspace.com/vultureindustries (exclusieve NL show!!) - Context (Hol) http://www.context-band.nl/ - The Guilt Parade(Hol) www.theguiltparade.com - Arcadya Lake (Hol) www.myspace.com/arcadyalake - Styxian Industries (Hol) www.styxianindustries.com - Moment in Silence(Hol) - Newborn Attitude (Hol) Speelvolgorde/tijdschema word nog bekend gemaakt! VVK: 5 euro Dagkassa: 7 euro Prijzen incl. GRATIS BBQ op de binnenplaats van De Azijnfabriek! Tot op zondag 17 juli in Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dus eigenlijk voor € 5,- BBQen en dan krijg je er 7 bands gratis bij |
|
HEUY!!!! Tijdschema: Vulture Industries (20:10 - 21:30) Context (19:00 - 19:50) Arcadya Lake (18:00 -18:40) Styxian Industries (17:00 - 17:40) Newborn Attitude (16:10 - 16:40) Moment in Silence (15:20 - 15:50) The Guilt Parade (14:20 - 15:00) |
|
50 minuten!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |