|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Zondag 25 september SAMAEL KEEP OF KALESSIN MELECHESH NOCTEM DEAD SHAPE FIGURE SIX REASONS TO KILL Open: 17.00 | aanvag: 17.30 | Doornroosje Nijmegen info & tickets: www.fortarock.nl & www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-09-2011 19:38] |
|
JA! Black seeds of bunny! |
|
Wellicht, t is wel op de verjaardag van Ziona... |
|
Oeeh! Naais!! =) |
|
quote: fapfapfap Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+ de 23e in Dordrecht |
|
Ben wel benieuwd wat de supports zullen zijn. |
|
quote: |
|
Aanwezig! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: + de 30e in Groningen / VERA Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote:HELL YEAH !!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ben ik even blij dat ik hier niet heen ga. |
|
GODVERDOMME... Tegelijk met Nachtmystium in Romein... |
|
quote: Wat speelt daar nog meer? |
|
Ik wil hier wel graag heen *staat in agenda* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
22.09.2011 (GER) Bochum / Matrix 23.09.2011 (HOL) Dordrecht / Bibelot 24.09.2011 (BEL) Charleroi / Le Coliseum 25.09.2011 (HOL) Nijmegen / Doornroosje 30.09.2011 (HOL) Groningen / Vera |
|
quote: och kut, nog niet eens gezien... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Melechesh vervangt Septicflesh dus... |
|
quote: Ja, apparently Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
"SEPTIC FLESH have had to cancel their appearance as support for Swiss industrial black metallers SAMAEL on their upcoming tour due to scheduling conflicts. Mesopotamian thrashing black metal pioneers MELECHESH will take Septic Flesh’s place on the tour." Godverdomme. Wilde SepticFlesh zo graag zien. Damn! |
|
Hoe schrijf je die band nou eigenlijk? SepticFlesh Septicflesh Septic Flesh Niet dat het heel veel boeid, maar toch |
|
ja het lijkt er op dat SEPTIC FLESH vervangen wordt door MELECHESH. Altijd fijn wanneer de zalen dit via via moeten horen.. |
|
Ach, wel een vooruitgang |
|
quote: Tegenwoordig wordt het als Septicflesh gestyled, dat boeiT de band klaarblijkelijk genoeg quote: Absoluut niet. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-06-2011 23:20] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maakt het dilemma voor mij een stuk makkelijker!! Ik, wonende in Lelystad, vond het lastig te kiezen welke locatie voor mij nou het slimste is, Dordrecht, Groningen of Nijmegen... Allemaal niet echt dichtbij, hoewel afstanden in Nederland eigenlijk niks voorstellen, maar ging mij vooral om Septic Flesh... Neem aan dat ze hun eigen toertje nog gaan doen? Vind ik ook niet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |