|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las dat zij op toer gaan met Amon Amarth, maar van data weet ik niks. |
|
26 oktober effenaar, 22 oktober Hengelo dus.. met Amon Amarth idd.. Vind ik ook niet |
|
2 tickets in the pocket |
|
quote: Hier ook! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
|
|
Is er al een speelschema bekend? Met 6 bands gaat het nog een late avond worden op zondag... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
valt wel mee, dit zal het ongeveer worden 17.30-17.55 Six Reasons To Kill 18.10-18.35 Dead Shape Figure 18.50-19.15 Noctem 19.30-20.10 Melechesh 20.25-21.05 Keep Of Kalessin 21.20-22.30 Samael |
|
FortaRock bestaat 5 jaar en viert feest, vanaf vandaag voor slechts een tientje naar Samael! Klik HIER voor meer info |
|
Komen ze wel lekker op tijd mee.. |
|
quote: Je hebt tickets? je kunt dan wel per ticket één iemand gratis meenemen! Split je de kosten, ben je nog goedkoper uit. |
|
Ja ik heb t al aan iemand gevraagd die ook gaat, maar waar ik niet van weet of die al een ticket heeft of niet... |
|
Aanwezig ! |
|
Aanwezig in Dordt. |
|
*kick* |
|
Het is dat ik zo brak ben, anders was ik gekomen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
pfffff slecht excuus |
|
quote: Nee hoor, ik moet ook nog mijn vriendin van Schiphol halen vanavond 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hoe was het? |
|
Het was mwah. Het geluid was heel erg slecht en iedereen klaagde erover. Je hoorde alleen drums en basgitaar, af en toe was zang, en verder viel de gitaar (/gitaren) helemaal weg. Erg zonde! Daarna was het publiek redelijk mak. Vooral bij Keep of Kalessin, waarvan ik vond dat ze erg goed speelden stond de meerderheid maar een beetje te staren. |
|
Het geluid bij Samael was idd bagger, hebben volgens mij hebben ze niet eens een sound-check gedaan in de middag. Gemiste kans. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |