|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik op het gemiddelde metalavondje ergens rondkijk is het merendeel juist niet "anti-sociaal en elitistisch"; iig, dat is mijn interpretatie. Fora trekt nogal's ander volk aan. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-06-2011 23:05] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Jammer is dat. |
|
quote:@eerste zin. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-06-2011 23:06] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Robgorothje? Dat zou alles verklaren in elk geval |
|
Ik wil je best helpen maar je mail werkt niet. |
|
quote:Wat? |
|
quote:Mooi is dat! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Wat een Tantaloskwelling. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-06-2011 23:09] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: So close, yet so far away. |
|
quote: Het staat correct geschreven en ik heb inmiddels ook enkele reacties vanuit dit forum gekregen. Meer kan ik er ook niet van maken. |
|
quote:Krijg de typhos. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Met "ongezien de tyfus!"? [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-06-2011 23:14] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat weten wij, maar probeer dat maar eens aan mijn oma uit te leggen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hangt ook van het soort metal-avond af natuurlijk, dat kan variëren van neonazi's tot LARP'ers. |
|
quote:Redelijk synoniem eigenlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Metal verenigt! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Think again... Je moeder. |
|
quote: En wat is het stereotype beeld van een metalhead dan? Een nuchtere blanke muziekluisteraar, of een bierzuipende schreeuwende man bij een lawaaierig concert, of tieners met spijkerjasjes(met de bijbehorende patches natuurlijk)en lang warrig haar, of een stel satanisten die niet meedoen. Oh, en je kunt die vragenlijst ook gewoon online zetten natuurlijk. |
|
ik wil best meedoen, maar dan wil ik graag weten hoe satanisme gedefinieerd wordt. signature |
|
quote:Wellicht blijkt dat uit de vragenlijst. Of is het bewust ongedefinieerd en moet jij door middel van het beantwoorden van vragen daar invulling aan geven. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dit roept wel leuke vragen op, stereotype metalhead en satanisme. Beide zijn zeer divers en mbt satanisme kan het op zeer verschillende manieren worden bekeken. Dat laatste gegeven blijft interessant. |
|
quote: dat laatste zou ik bijzonder hard haten en geen moeite meer in willen steken. wat baat het dat iedereen zijn eigen visie op satanisme geeft terwijl 75% geen kloten afweet van alle strekkingen binnen "satanisme". Om dan nog maar te zwijgen van Satanisme als verzamelnaam voor iedereen die ergens naar streeft en daar de naam satan op plakt. Is Satanisme in deze strikt een bepaalde "leer" of een symbolische ecclectische benaming van zogenaamde moderne verlichtheid in de ogen van diegene die de term aanwend? en dan nog al die pubers die fake-satanische Halloweentoestanden aanzien als de weg naar nihilisme of een emotioneel evenwicht wanneer ze last van PMS of vroegtijdige zaadlozingen hebben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-06-2011 23:57] signature |
|
CHAOS. Je moeder. |
|
quote: Lol!! Iedereen verplicht "chemical wedding" kijken voor wie die nog niet gezien heeft |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |