![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou bijna een enquete willen houden onder afstudeerders, over waarom ze zo vaak een onderzoek willen doen over metalheads en satanisme. Wat is daar in vredesnaam interessant, relevant of überhaupt lezenswaardig aan? Een spreekbeurt over corpsepaint in 3 Havo, OK, dat je (zo tot ongeveer je 20e plus of min een paar jaar) nog wel eens een omgekeerd kruis om je nek hangt, OK, dat je in de kroeg tegenover je niet-metal vrienden die kerkverbrandingen (van ook alweer bijna 20 jaar terug!! lekker boeiend dus) een keertje behandelt, OK, maar het is verder toch volkomen oninteressant? Ik zou denken dat je als historicus en als wetenschapper wel wat beters te doen hebt, toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Goed idee, ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Wie boeit dit nou allemaal? Is er dan echt een docent die dit serieus kan nemen en er zelfs een cijfer voor geeft? Ik heb op de middelbare school op mn veertiende nog een spreekbeurt gehouden over Metallica, niemand die het boeide en kreeg te horen van leraar dat ik een ander thema moest bedenken... ![]() Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! ![]() |
|
Zou ik ook afgekeurd hebben. Had je het maar over Slayer moeten houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Was nog jong en onbezonnen ja... Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! ![]() |
|
Toegegeven, toen ik veertien was dacht ik ook dat Metallica ruig was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
SSSLLLAAAAYUUUUUUUR!!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Prima dat jullie daarover speculeren, maar uit een bericht als deze maak ik op dat jullie geen idee hebben waar mijn onderzoek over gaat. Ik wilde het maar even zeggen hoor ![]() Mensen die de enquete willen invullen zijn t/m zondag van harte welkom. ![]() |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, we hebben geen idee. Maarre, veel plezier ermee! ![]() Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! ![]() |
|
quote: Volgens mij gaat jouw onderzoek over Satanisme en over Metal . Zoiets mischien ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Maar ik doe wel iets meer dan teksten van Slayer analyseren ![]() ![]() |
|
quote: Anal..........huhhuhhuh. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: En zo verrekte nuttig ook ! Het valt hier nog niemand op in ieder geval... Neem aan dat we hier de uitslagen van je enquete/onderzoek/waddeffer hier ook krijgen? Lijkt me machtig interessant... [Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 24-06-2011 14:02] Vind ik ook niet ![]() |
|
***niet quoten als je wil editen... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 24-06-2011 14:01] Vind ik ook niet ![]() |
|
en? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |