|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Pestilence is wel tof maar voor ons Nederlanders niet zo bijzonder die spelen overal wel. Had liever Exodus of een vergelijkbare band als support gehad. |
|
Is er ook een voorprogramma in Amsterdam? |
|
quote: ja Pestilence |
|
Ach, een beter voorprogramma dan de afgelopen jaren bij Slayer. al was natuurlijk Megadeth zo verkeerd ook weer niet in 't klokgebouw. euu? |
|
Pestilence zuigt, na het vertrek van Van Drunen is het niet meer dan een schim van wat het vroeger was. Nu de naam totaal onwaardig, bah. Maar goed, oordopjes in en aan de bar hangen tot ze klaar zijn. |
|
quote: Volkomen mee eens! Afgelopen vrijdag op deathfest zat ik mij best wel te irriteren. Je had gelijk vwb out of the body. Maar er waren veel mensen die het wel schenen te waarderen. Gelukkig waren er genoeg andere bands waarbij ik me prima heb vermaakt. |
|
kijk en zo word er in ieder topic weer over Pestilence gezeken, vind je ze niet (meer) goed dan kijk je ze toch gewoon niet! klaar! |
|
kut! ik wilde die plek |
|
quote: Met het vertrek van Van Drunen heb je het wel over 20 jaar geleden. Erg relevant dus om daar nu nog over te miepen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Zo gaat dat als je oud bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Volgensmij is het onder metalfans van alle leeftijden een veel voorkomend verschijnsel. Valt me echt op wat een bejaarden mentaliteit velen hebben. Ze moeten standaard om 5 uur hun eten krijgen en het liefst iedere dag hetzelfde want dan kunnen ze weer lekker zeuren en mokken omdat het een keertje afwijkt van wat ze gewend zijn. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 27-06-2011 15:18] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Testimony of the ancients gemist? Wereldplaat! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat dit nog steeds niet is uitverkocht is toch wel een beetje vreemd... |
|
Ik ben wel een beetje klaar met kaartjes kopen voor een concert dat tot 3 maal afgeblazen wordt. Die laatste keer was helemaal belachelijk. |
|
quote: Eigenlijk wel hè? Uit voorzorg had ik meteen al kaartjes gekocht, dacht dat er echt een stormloop zou ontstaan. |
|
Het is toch geen zeldzaamheid om Slayer live te kunnen zien? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Inderdaad, wat een aanfluiting vorig jaar toen ze in het voorprogramma van Testament stonden. Against God and Government |
|
quote:Ik heb al een kaartje voor Paradiso. Dat is wel al uitverkocht. |
|
quote: Wel in een relatief kleine zaal natuurlijk |
|
quote: Nou daar horen ze dus blijkbaar ook niet thuis, want die relatief kleine zaal weten ze ook niet uit te verkopen.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
valt wel mee, ze komen wel erg vaak. Heb ze vorig jaar al 3x gezien... ze komen in nl in 2 kleine zalen en zaterdag net over de grens in Duitsland. Het is denk ik teveel. |
|
Ach ja, zo helemaal stampvol is ook maar niks. |
|
quote: dat is dan ook weer waar |
|
quote:Ze hebben wat goed te maken met dat afgelaste concert van vorig jaar. |
|
Hopen dat het een beetje een old skool set wordt. Niet te veel nieuws. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |