|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mening is als een poep gat..... Iedereen heeft er 1. Pestilence op Death feast was supergaaf. Pestilence heeft bij mijn weten nooit een vaste richting danwel stijl gehad. Mede daardoor kan ik de band erg waarderen.. Laatste ploat is erg vet! |
|
quote:Beetje lullig voor mensen zonder onderlijf of functioneel poepgat, deze vergelijking. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mameli had zijn kunsten gewoon onder de naam C-187 verder voort moeten zetten. |
|
quote: Daar hebben ze stoma's voor Bas 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vanavond in Paradiso - Amsterdam....en dat is uitberkocht! Zin in! bub |
|
Toch geen voorprogramma? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee, Slayer beukte er meteen vol gas in. Een van de beste Slayer concerten die ik de laatste jaren heb gezien. Hopelijk blijft Pestilence morgen ook weg. [Dit bericht is gewijzigd door Warmaster666 op 11-07-2011 7:31] |
|
Jezus, wat een vet concert....de band gooide inderdaad de beuk erin en het publiek ging lekker los / zat lekker met te schreeuwen. De zaal leek wel een sauna! Helemaal top! bub |
|
Vetste optreden wat ik ooit van Slayer gezien heb. wat een setlist |
|
quote: En dan hun reden waarom ze toch niet speelden... te flauw voor woorden. Te weinig ruimte op het podium..jaja. =) |
|
quote: Nou, vertel, wat speelden ze dan? En wie speelden er gitaar? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Is dat de reden? |
|
quote: Gary Holt speelde gitaar World Painted Blood Hate Worldwide War Ensemble Postmortem Dittohead Stain of Mind Disciple Bloodline Dead Skin Mask Hallowed Point The Antichrist Americon Payback Mandatory Suicide Chemical Warfare Ghosts of War Seasons in the Abyss Snuff South of Heaven Raining Blood Black Magic Angel of Death |
|
quote: Ach ja boeie. Vind het alleen kut voor veel mensen die daardoor niet wisten dat Slayer eerder speelden. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-07-2011 20:43] =) |
|
Ja, dat is jammer. maar volgens mij was het nog helemaal neit zo druk toen Slayer begon. Kon 't niet goed zien, stond linksvooraan, en ik heb een verrekte goede tijd gehad. Na dus 1,45 uur compleet uit mijn dak te gaan, duwde Gary Holt me een plektrum in de hand. Oo geweldig! Morgen weer!! euu? |
|
quote: Haha, paste het ego van Mameli er niet op? Maar serieus, was dat de werkelijke reden?! |
|
. oeps! werkelijke reden..kweet nie. =) |
|
quote: Ja, dat was de reden Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
En is er vanavond wel voldoende ruimte op het podium? |
|
quote: Bwahahaha, stokerd.. |
|
Podiom van Paradiso stond helemaal vol met de Marshalls van Slayer, kan dus best kloppen dat er geen plaats meer was voor een extra drumstel. In de Effenaar is het podium twee keer zo groot, gaat dus wel goed komen lijkt me. |
|
En hoe was het? |
|
Vond het zelf minder dan het optreden in het Klokgebouw paar maanden geleden. Maar het was nog steeds wel erg vet! Nog best veel 'space' in Effenaar. Je kon zo naar voren lopen..vreemd. |
|
quote: Hoe was Pestilence? Slayer: zelfde setlist als in Amsterdam? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |