IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Di 12 juli: Slayer + Pestilence @ Effenaar, Eindhoven Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 25-06-2011 13:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Extra Eindhovense show van deze metal giganten, met het legendarische Pestilence als support!

Begin jaren ’80 begonnen als coverband van Judas Priest en Iron Maiden, maar uitgegroeid tot één van de grote vier, naast Metallica, Megadeth en Anthrax: Slayer! En we kunnen ze eindelijk verwelkomen in de Effenaar. Je snapt het, we zijn supertrots en kijken ontzettend uit naar de show van deze kerels!

De metalheersers onder leiding van zanger/bassist Tom Araya zijn inmiddels op leeftijd aan het raken, maar qua explosiviteit en strakheid zit het nog helemaal snor. Laten we eerlijk zijn: drummer Dave Lombardo en gitarist Kerry King zijn natuurlijk onaantastbaar als echte metalheads. Ze bewezen dit onlangs nog in het Eindhovense Klokgebouw en als je daar bij was, dan weet je dat het echt niet zinloos is om Slayer nog een keer aan het werk te zien in een meer intieme setting.

We kunnen het verder wel gaan hebben over het briljante laatste album ‘World Painted Blood’ of hun eerste show in Eindhoven in jongerencentrum Dynamo in 1985, maar dat heeft eigenlijk niet zo veel zin. Slayer moet je zien, horen, beleven en voelen!

Overigens speelt gitarist Gary Holt van Exodus mee in de Effenaar. Hij vervangt de door een vleesetende bacterie uitgeschakelde Jeff Hanneman!

Speciale gasten vanavond zijn de legendarische metalheren van Pestilence, die vanavond voor een ouderwets goeie supportshow zullen zorgen, dus kom op tijd!

Kaartjes zijn hier binnen. Keihard aanwezig!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-06-2011 16:47]

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 25-06-2011 14:00 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Pestilence is wel tof maar voor ons Nederlanders niet zo bijzonder die spelen overal wel. Had liever Exodus of een vergelijkbare band als support gehad.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-06-2011 16:53 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Is er ook een voorprogramma in Amsterdam?

mokka
Usericon van mokka
Posted 25-06-2011 17:21 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 16:53 schreef Mies het volgende:
Is er ook een voorprogramma in Amsterdam?

ja Pestilence

Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 25-06-2011 19:20 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ach, een beter voorprogramma dan de afgelopen jaren bij Slayer.
al was natuurlijk Megadeth zo verkeerd ook weer niet in 't klokgebouw.

euu?

Warmaster666
Usericon van Warmaster666
Posted 25-06-2011 21:16 by Warmaster666 Wijzig reactieProfiel van Warmaster666Quote dit bericht

Pestilence zuigt, na het vertrek van Van Drunen is het niet meer dan een schim van wat het vroeger was. Nu de naam totaal onwaardig, bah. Maar goed, oordopjes in en aan de bar hangen tot ze klaar zijn.

vandaal
Usericon van vandaal
Posted 25-06-2011 23:04 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 21:16 schreef Warmaster666 het volgende:
Pestilence zuigt, na het vertrek van Van Drunen is het niet meer dan een schim van wat het vroeger was. Nu de naam totaal onwaardig, bah. Maar goed, oordopjes in en aan de bar hangen tot ze klaar zijn.

Volkomen mee eens!
Afgelopen vrijdag op deathfest zat ik mij best wel te irriteren. Je had gelijk vwb out of the body.
Maar er waren veel mensen die het wel schenen te waarderen. Gelukkig waren er genoeg andere bands waarbij ik me prima heb vermaakt.

mokka
Usericon van mokka
Posted 26-06-2011 0:10 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

kijk en zo word er in ieder topic weer over Pestilence gezeken, vind je ze niet (meer) goed dan kijk je ze toch gewoon niet! klaar!

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 27-06-2011 0:00 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

kut!
ik wilde die plek

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 27-06-2011 13:17 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:

Met het vertrek van Van Drunen heb je het wel over 20 jaar geleden. Erg relevant dus om daar nu nog over te miepen.

don't mistake lack of talent for genius

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-06-2011 13:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 13:17 schreef NecroNoud het volgende:

Met het vertrek van Van Drunen heb je het wel over 20 jaar geleden. Erg relevant dus om daar nu nog over te miepen.
Zo gaat dat als je oud bent.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 27-06-2011 15:17 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Volgensmij is het onder metalfans van alle leeftijden een veel voorkomend verschijnsel. Valt me echt op wat een bejaarden mentaliteit velen hebben. Ze moeten standaard om 5 uur hun eten krijgen en het liefst iedere dag hetzelfde want dan kunnen ze weer lekker zeuren en mokken omdat het een keertje afwijkt van wat ze gewend zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 27-06-2011 15:18]

don't mistake lack of talent for genius

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2011 17:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:

Testimony of the ancients gemist? Wereldplaat!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2011 22:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Dat dit nog steeds niet is uitverkocht is toch wel een beetje vreemd...

cynic
Usericon van cynic
Posted 27-06-2011 22:15 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Ik ben wel een beetje klaar met kaartjes kopen voor een concert dat tot 3 maal afgeblazen wordt. Die laatste keer was helemaal belachelijk.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 28-06-2011 10:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 22:10 schreef Spirit In Black het volgende:

Eigenlijk wel hè? Uit voorzorg had ik meteen al kaartjes gekocht, dacht dat er echt een stormloop zou ontstaan.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 10:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het is toch geen zeldzaamheid om Slayer live te kunnen zien?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-06-2011 10:41 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:

Inderdaad, wat een aanfluiting vorig jaar toen ze in het voorprogramma van Testament stonden.

Against God and Government

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-06-2011 18:25 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 juni 2011 22:10 schreef Spirit In Black het volgende:
Ik heb al een kaartje voor Paradiso. Dat is wel al uitverkocht.

Spirit In Black
Posted 28-06-2011 19:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 10:36 schreef Staalman het volgende:
Het is toch geen zeldzaamheid om Slayer live te kunnen zien?

Wel in een relatief kleine zaal natuurlijk

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 19:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 19:14 schreef Spirit In Black het volgende:
Wel in een relatief kleine zaal natuurlijk

Nou daar horen ze dus blijkbaar ook niet thuis, want die relatief kleine zaal weten ze ook niet uit te verkopen....

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 28-06-2011 20:49 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

valt wel mee, ze komen wel erg vaak. Heb ze vorig jaar al 3x gezien... ze komen in nl in 2 kleine zalen en zaterdag net over de grens in Duitsland. Het is denk ik teveel.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 28-06-2011 20:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ach ja, zo helemaal stampvol is ook maar niks.

Spirit In Black
Posted 28-06-2011 20:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 20:49 schreef collision-tammi het volgende:
valt wel mee, ze komen wel erg vaak.

dat is dan ook weer waar

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-06-2011 22:16 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 28 juni 2011 20:49 schreef collision-tammi het volgende:
valt wel mee, ze komen wel erg vaak. Heb ze vorig jaar al 3x gezien... ze komen in nl in 2 kleine zalen en zaterdag net over de grens in Duitsland. Het is denk ik teveel.
Ze hebben wat goed te maken met dat afgelaste concert van vorig jaar.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 28-06-2011 22:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hopen dat het een beetje een old skool set wordt. Niet te veel nieuws.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com