|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Doodvallen... |
|
|
|
cool Into and out to you name it |
|
Dit staat nog wel op mijn lijste van "dingen die ik ooit nog eens wil doen". Het lijkt me heel gaaf! No regrets and no remorse... |
|
quote:Ja, en dan maak ik een foto als je dood valt. |
|
Adrenalinekick...ikzelf prefereer op dit moment andere drugs The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
edit: dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 08-05-2002 22:18] |
|
quote: Als Rotterdam in de buurt is voor je, kan je altijd een keertje op de club langskomen om een tandemsprong te maken.. Maar pas op, het is zwaar verslavend |
|
quote: Wat zijn hier de kosten van? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: De sprong kost bij Skydive Rotterdam 180 euro, je kan ook een video laten maken van je sprong voor 62 euro extra.. Kijk hier maar: Prijslijst |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
voor zoveel geld kan je beter de opleiding doen, die kost 415 euro ( ), dat is dan de opleiding inclusief 5 sprongen en betaal je dus ongeveer 82.50 per sprong! Voordelen hiervan zijn dat je dan -alleen springt -hierna heb je een certificaat en mag je bij elke club in Nederland springen |
|
Lijkt me erg leuk om eens te doen. Ga ik ook vast nog wel een keertje doen. the only pleasure is pain |
|
Op hoeveel plaatsen (en waar) kan je dat in nederland allemaal doen? |
|
Wah! Vallen is stoer! Heb je wel eens bier proberen te drinken in de lucht? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ik kon toen op vakantie een keer mee springen. helaas is er de dag voor mij 1 ongelukje gebeurt, ik had gelijk geen zin meer. Maar als het niet te duur is, ben ik er wel voor te vinden. Wiegen Meister ! |
|
quote: ik heb het eigenlijk nooit onder water geprobeerd "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik heb me A brevet in dienst Gehaald (8 sprongen static line), daarna slechts 3 vrije val sprongen gemaakt. Wel erg gaaf om tedoen maar dat vindt ik ook met meer dingen jammer dat je keuzes moet maken. |
|
volgens mij ga ik heel hard kotsen dan.. |
|
niets voor mij.. hoogtes vind ik niet zo eng maar ik wil niet weten in wat voor toestand ik voor de sprong zal verkeren pff mijn arme hart.. trouwens ik mag niet eens vliegen dankzij mijn verklote trommelvliezen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee man het is zwaar gaaf wind langs je oren heerlijk. reactie op ZM [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 09-05-2002 0:23] |
|
quote: kan een leuk effect geven "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Dit heb ik de vriend van mn moeder samen met mn moeder cadeau gegeven voor zn 60e verjaardag! Ook in Rotterdam! Koelies! Ik wil het zelf ook heel graag een keer doen...naja, sparen maar dus.. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Dat geeft een leuk effect, die kots valt namelijk een hele tijd met je mee, je duikt dus je eigen kots achterna. Nog leuker als iemand dat op zijn kop krijgt, bel de ambulance wel eerst ff... |
|
die kots krijg je zelf weer terug, in de lucht nog wel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |