|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wat heeft Foundation verkeerd gedaan dat ze ineens niet dan de VS komen? Maar ach, ik ben gewoon jaloers dat die show niet in Belgiƫ plaatsvindt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kut voor je man Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Eikel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Present |
|
Ik reserveer alvast wat moppen Pim Neem je Raymond ook mee? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook wel bij ja! |
|
Niet naar Aurora Infernalis? Absu. |
|
Ow ja dat is dezelfde dag en daar heb ik al een kaart voor |
|
|
|
quote: Dumpen dat ding en aan het gas in Hoofddorp! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Japie vraagt zich af hoeveel cilinders dit festival heeft toch wel 8 minimaal?? Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
quote: Nou dat (vs) dingetje zou de hele opmaak van de flyer opfucken. Dus hebben we het niet gedaan.. mensen weten het toch wel.. |
|
quote: Nu is het net alsof Foundation Kingdom optreedt. |
|
quote: Kut voor ze haha |
|
Ze zullen live het verschil wel zien I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
up |
|
Ok.. Circle of Contempt komt niet. Kingdom komt niet. Edge Of Spirit (Japan) Billy The Kid (Costa Rica) vervangen hun. |
|
|
|
CORNERED video shoot on Cilinderfest!! Songs: Downfall / Fuck off. http://www.myspace.com/cornered13 |
|
Tijdschema op www.facebook.com/CILINDERFEST |
|
up |
|
+500 aanmeldingen!! Het word een gekke huis!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |