|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wat heeft Foundation verkeerd gedaan dat ze ineens niet dan de VS komen? Maar ach, ik ben gewoon jaloers dat die show niet in Belgiƫ plaatsvindt. |
|
Kut voor je man Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Eikel |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Present |
|
Ik reserveer alvast wat moppen Pim Neem je Raymond ook mee? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook wel bij ja! |
|
Niet naar Aurora Infernalis? Absu. |
|
Ow ja dat is dezelfde dag en daar heb ik al een kaart voor |
|
|
|
quote: Dumpen dat ding en aan het gas in Hoofddorp! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Japie vraagt zich af hoeveel cilinders dit festival heeft toch wel 8 minimaal?? Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
quote: Nou dat (vs) dingetje zou de hele opmaak van de flyer opfucken. Dus hebben we het niet gedaan.. mensen weten het toch wel.. |
|
quote: Nu is het net alsof Foundation Kingdom optreedt. |
|
quote: Kut voor ze haha |
|
Ze zullen live het verschil wel zien |
|
up |
|
Ok.. Circle of Contempt komt niet. Kingdom komt niet. Edge Of Spirit (Japan) Billy The Kid (Costa Rica) vervangen hun. |
|
|
|
CORNERED video shoot on Cilinderfest!! Songs: Downfall / Fuck off. http://www.myspace.com/cornered13 |
|
Tijdschema op www.facebook.com/CILINDERFEST |
|
up |
|
+500 aanmeldingen!! Het word een gekke huis!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |