|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
+ nog meer!! ZATERDAG!! |
|
Toch maar even langs. Cornered |
|
|
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
MORGEN!!!!! |
|
Toch helaasch afwezig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
TOPdag gehad, thanks Marijn!! - verassing van de dag: Billy the Kid. Muzikaal niet baanbrekend, maar wat een vette sfeer en dito publieksreactie. Gangsta rap, reggae, broekspijp-laten-trillende bass-drops en een balkon dive. Gruwelijk! - band van de dag: uiteraard No Turning Back. Godver, wat klappen die gasten er elke keer weer op! Harde mosh, dikke sing-a-longs en 2 saaie ruzietjes. (Die trouwens van prima commentaar werden voorzien van Martijn NTB ) Veel merch opgepikt, toffe hangouts met de posse en zelfs nog wat gedachten uitgewisseld met Ancient Times en Erbrechen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoe waren Expire, Cornered, Foundation en Enemy Ground? En die Ancient Times de volgende keer de groeten van me I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Sing-alongs? :') Harde mosh? :') De posse? :') Manmanman. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Vooraleer je die pet krijgt, zul je toch wat ingewerkt moeten worden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zeg schat, maak je es niet zo druk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Cornered was hard, vanaf een afstandje (de bar) staan kijken. Ook prima publieksparticipatie (zo beter, meisje?) Enemy Ground was vanzelfsprekend lomp, maar heb ze wel eens beter gezien. Foundation en Expire geen idee eigenlijk, te druk met posse-bezigheden en sing-a-longen :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Vond die ganstarap ook gruwelijk. Gruwelijk vervelend! Verder wel een vette band. |
|
Vond je, ja? Ik vind het normaliter ook helemaal niks, maar het paste goed bij de sfeer toch? Wat vond je van Martyr Defiled trouwens? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik was hier niet, maar Billy the Kid heb ik gezien in het voorprogramma van Trial. En gangsterrap is altijd kut. |
|
quote: Ik krijg de indruk dat ie in een herfstdepressie zit. |
|
quote: Puberfestivalletje, dan krijg je dat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ah, daar was je dan. Ik had je al gemist Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ok, duidelijk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Oh? Wie ben je dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou ja zeg Wij hebben altijd van die zeer goede discussies over -core gerelateerde zaken en nu ken je me niet meer? Damn... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Na al die spelletjes in de zandbak... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Maak hem nou niet boos! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |