IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 29 okt. Cilinderfest 6 - Hoofddorp - Duycker. Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-10-2011 12:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

501!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

DeathMachine
Usericon van DeathMachine
Posted 26-10-2011 16:00 by DeathMachine Wijzig reactieProfiel van DeathMachineQuote dit bericht

+ nog meer!!
ZATERDAG!!

Northward
Usericon van Northward
Posted 26-10-2011 19:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Toch maar even langs. Cornered

DeathMachine
Posted 26-10-2011 22:31 by DeathMachine Wijzig reactieProfiel van DeathMachineQuote dit bericht

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-10-2011 0:08 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

DeathMachine
Posted 28-10-2011 19:22 by DeathMachine Wijzig reactieProfiel van DeathMachineQuote dit bericht

MORGEN!!!!!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-10-2011 19:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Toch helaasch afwezig

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 18:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

TOPdag gehad, thanks Marijn!!

- verassing van de dag: Billy the Kid. Muzikaal niet baanbrekend, maar wat een vette sfeer en dito publieksreactie. Gangsta rap, reggae, broekspijp-laten-trillende bass-drops en een balkon dive. Gruwelijk!

- band van de dag: uiteraard No Turning Back. Godver, wat klappen die gasten er elke keer weer op! Harde mosh, dikke sing-a-longs en 2 saaie ruzietjes. (Die trouwens van prima commentaar werden voorzien van Martijn NTB )

Veel merch opgepikt, toffe hangouts met de posse en zelfs nog wat gedachten uitgewisseld met Ancient Times en Erbrechen

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2011 18:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hoe waren Expire, Cornered, Foundation en Enemy Ground?

En die Ancient Times de volgende keer de groeten van me

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 30-10-2011 18:53 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 30 oktober 2011 18:20 schreef Count Steel het volgende:
TOPdag gehad, thanks Marijn!!

- verassing van de dag: Billy the Kid. Muzikaal niet baanbrekend, maar wat een vette sfeer en dito publieksreactie. Gangsta rap, reggae, broekspijp-laten-trillende bass-drops en een balkon dive. Gruwelijk!

- band van de dag: uiteraard No Turning Back. Godver, wat klappen die gasten er elke keer weer op! Harde mosh, dikke sing-a-longs en 2 saaie ruzietjes. (Die trouwens van prima commentaar werden voorzien van Martijn NTB )

Veel merch opgepikt, toffe hangouts met de posse en zelfs nog wat gedachten uitgewisseld met Ancient Times en Erbrechen
Sing-alongs? :')
Harde mosh? :')
De posse? :')

Manmanman.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2011 18:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vooraleer je die pet krijgt, zul je toch wat ingewerkt moeten worden.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 20:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 18:53 schreef G.I.R.L. het volgende:

Manmanman.

Zeg schat, maak je es niet zo druk

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 20:59 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 18:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Hoe waren Expire, Cornered, Foundation en Enemy Ground?

En die Ancient Times de volgende keer de groeten van me

Cornered was hard, vanaf een afstandje (de bar) staan kijken. Ook prima publieksparticipatie (zo beter, meisje?)

Enemy Ground was vanzelfsprekend lomp, maar heb ze wel eens beter gezien.

Foundation en Expire geen idee eigenlijk, te druk met posse-bezigheden en sing-a-longen :')

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 21:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 18:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Vooraleer je die pet krijgt, zul je toch wat ingewerkt moeten worden.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-10-2011 21:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 18:20 schreef Count Steel het volgende:
Vond die ganstarap ook gruwelijk. Gruwelijk vervelend! Verder wel een vette band.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 21:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Vond je, ja? Ik vind het normaliter ook helemaal niks, maar het paste goed bij de sfeer toch?

Wat vond je van Martyr Defiled trouwens?

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-10-2011 21:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik was hier niet, maar Billy the Kid heb ik gezien in het voorprogramma van Trial. En gangsterrap is altijd kut.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-10-2011 22:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 20:56 schreef Count Steel het volgende:
Zeg schat, maak je es niet zo druk

Ik krijg de indruk dat ie in een herfstdepressie zit.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-10-2011 22:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 18:53 schreef G.I.R.L. het volgende:

Manmanman.

Puberfestivalletje, dan krijg je dat.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 22:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 22:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Puberfestivalletje, dan krijg je dat.

Ah, daar was je dan. Ik had je al gemist

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 22:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 21:57 schreef bokkie666 het volgende:
Ik was hier niet, maar Billy the Kid heb ik gezien in het voorprogramma van Trial. En gangsterrap is altijd kut.

Ok, duidelijk.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-10-2011 22:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2011 22:26 schreef Count Steel het volgende:
Ah, daar was je dan. Ik had je al gemist

Oh? Wie ben je dan?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 22:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nou ja zeg

Wij hebben altijd van die zeer goede discussies over -core gerelateerde zaken en nu ken je me niet meer? Damn...

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2011 23:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Na al die spelletjes in de zandbak...

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2011 23:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Maak hem nou niet boos!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com