|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gast neemt de pis met die hardcore schaduwboksers... En Bas; ja. Beetje wel, he? ... kut. Ja hoor... |
|
[quote]Op 6 juli 2011 20:30 schreef Jolly Roger 666 het volgende: Swingers will be removed from the club [quote] Those kind of people have their own clubs anyway. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Een beetje metalfan blijft altijd 14. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Lol!! |
|
quote: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Qua mentale capaciteit? Ja hoor... |
|
De eeuwige jeugd Schijnt gewild te zijn.. |
|
Moshen, mensen doen hun best maar.. ik ga der toch niet tussen staan.... zolang ze hun shirt maar houden, zal namelijk niet de 1e keer zijn dat er een of andere ranzige bezwete halve tamme met zijn gore zweterig lichaam tegen me aan komt schuren.... daar heb ik namelijk wel moeite mee! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
I irritante klootzak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Sexuele moeite, neem ik aan? [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 07-07-2011 16:29] |
|
nee hoor retardo.. ben zeker genoeg over mijn eigen sexualiteit.... nee, ik hoef gewoon niet andermans zweet in mijn shirt te hebben........... en zeker niet te stinken naar oud zweet van een ander... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als ik in de bus of trein een lekker wijf zie staan zou ik daar ook wel met ontbloot bovenlichaam tegenaan willen scheuken maar dat wordt niet gewaardeerd. Waarom zou het dan bij concerten wel gewenst zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: We zullen zien bij eerste de beste Leaves Eyes show. Vergeet niet je ketting om te doen he? |
|
*SNAP!* beter neemt JB nog zo'n lelijke boxset mee, kunnen we samen hand in hand, met beide een ketting om naar onze homeboy kijken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
@XXL Als jij op dezelfde manier tegen mij aan zou gaan schurken, als dat je bij de chick zou doen, dan zijn patsen idd te verwachten. Tegen iemand aan "beuken" / moshen is toch ècht iets anders. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 07-07-2011 16:41] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: |
|
Moshen en beuken wordt in trein/bus over t algemeen zowiezo niet gewaardeerd, met of zonder shirt, is zoo Daar zijn concerten voor N flink uitlevende meute is voor de spelende band ook leuk om te zien |
|
quote: Haha, wat een geniaal foute naam is dat in 't Engels. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: "Hey schat " Knal! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
EROCORE Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
"Ik zou jou wel eens willen weghelikopteren in de ziek harde moshpit op een Emmure-concert, lekker dier." I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:ANALCORE! quote:Left alone. How can you ban moshing anyways? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-07-2011 19:58] |
|
quote: Won't you be my bride? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |