|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Persoonlijk vind ik dat als er een normale moshpit gebouwd kan worden, er naar mijn mening niets aan de hand is.. maar dat achterlijke violent dancing met die spin-kicks en weet ik veel wat voor onzin nog meer, mogen ze mee per direct mee nokken!! ?Ik erger me altijd dood aan dat soort debielen... Your mother ate my dog! |
|
Op een afstandje ziet het er best gaaf uit, maar als je er naast staat en je krijgt zo'n schoen in je muil, ben je niet blij nee... |
|
ik ben serieus tegen mensen die hun shirt uittrekken tijdens concerten en met hun bezwete lichaam gaan rondlopen... Persoonlijke Hygiëne en verzorging zouden een beter stokpaardje binnen de metal moeten zijn dan wel / niet moshen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Na Mayhem bij EMM '10 geef ik dit een dikke +1!!! Had een of andere creepy fanboi naast me staan die met zn plakkerige bezwete lijf de hele tijd tegen me aan stond te schuren en springen, voelde me nog net niet aangerand Black seeds of bunny! |
|
Arme Verstikking |
|
quote: Lol wat heeft dat met Frans te maken dan? :') Black seeds of bunny! |
|
Hoevaak heb jij hem al gezien mét shirt aan (op een concert of festival dan... ) ? |
|
Hahaha nou heb ik Frans pas 1 keer gezien bij een concert, maar toen had hij gewoon zn t-shirt aan hoor :') En het was frans ook niet die de fanboi uithing bij Mayhem, en als hij het wel was geweest dan had ik dat lang niet zo erg gevonden als dat ik dat bij deze creep vond Black seeds of bunny! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |