|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Prijs valt nog mee, Arch Enemy en In Flames kosten beide 30 euro. Misschien wel aanwezig. |
|
Dabei www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
*edit lezenlul* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-07-2011 11:07] |
|
Nice , daar ben ik bij! |
|
Rond de dertig euro voor een hele Opeth-show. Gaaf! Ga kijken of ik hier bij kan zijn |
|
ik hoop dat ze ook in België spelen (AB bijvoorbeeld) aan een vergelijkbare prijs met Pain of Salvation als voorprogramma |
|
Aanwezig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
de rest van de tour is bekend gemaakt op facebook, staat geen belgië bij... http://www.facebook.com/Opeth?sk=app_123966167614127 the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: dat is erg jammer als ik me niet vergis had hij nochtans op graspop laten vallen in november terug te keren |
|
Aanwezig |
|
Aanwezig Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zeer waarschijnlijk aanwezig. |
|
Klinkt goed, prijs valt mee.. Waarschijnlijk aanwezig. Opeth al wel gezien op graspop, maar 2x in een jaar kan nooit kwaad |
|
Gave combinatie, zeker aanwezig. |
|
klik, ticket binnen! Vind ik ook niet |
|
En al uitverkocht... |
|
Hmzzz Grrrmblll Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb de kaartjes in huis! Staat op hun facebook echter ook een show gepland op 14 november, ook in de 013.. Foutje, of extra ingelast concert? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Op de site van 013 staat dat 15 nov. de enige nederlandse show is, dus het lijkt me een foutje. |
|
op hun site staat geen optreden voor 14 november, maar ze mogen daar anders gerust een belgische show van maken hoor op zich vreemd dat ze België overstaan, of zou dit komen door het concert op graspop deze zomer? |
|
Interessante line up.. Hmmz. |
|
Nadenken hoeft niet want deze show is hartstikke uitverkocht! |
|
Jammer, kon geen kaartje kopen door vakantie Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoop stiekem dat ze de setlist voor de europese tour nog wel wat aanpassen.. Vind Heritage een fantastische plaat, maar een heel concert zonder death-metal elementen valt me (bij voorbaat dan) een beetje tegen. Bij de Damnation tour kondigden ze dat in ieder geval nog aan, maar als ik de setlists zo bekijk wordt het een grunt-loos avondje. Kan ook erg vet zijn, daar niet van, maar had toch graag weer een paar heftige klassiekers gehoord. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Denk dat dat niet gaat gebeuren, wel Bon Jovi ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |