IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 9 & 10 sept: Appelpop @ Tiel Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-07-2011 20:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vrijdag 9 en zaterdag 10 september
Waalkade, Tiel

Complete line-up:

The Baseballs
Caro Emerald
Che Sudaka
Dazzled Kid
De Staat
Delain
DeWolff
Di-Rect
Go Back To The Zoo
Golden Earring
Jacqueline Govaert
Handsome Poets
Kane
The Kik
Tim Knol
Krystl
Lola Kite
Mamas Gun
Nymeria
The Opposites
Scarlet Mae
Shaking Godspeed
Shamrock
Triggerfinger
The Tunes

Entree is gratis.
www.appelpop.nl

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-07-2011 20:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gaaf! Ik ga sowieso de helft zien, want ik moet daar een dag werken.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 12-07-2011 23:17 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Mijn vriendin woont in Druten en zij vindt de Baseballs en Caro Emerald geweldig, dus vast ook aanwezig

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-07-2011 0:33 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Waarschijnlijk aanwezig. Toffe bands!

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Silence
Usericon van Silence
Posted 13-07-2011 13:26 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wie weet ook wel even kijken. Ging er ´vroeger´ altijd heen, maar het is tegenwoordig wel erg druk. En de prijzen voor een biertje zijn echt bizar. Maar goed, het is wel altijd gezellig.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-07-2011 13:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Misschien wel even heenfietsen. Che Sudaka, Triggerfinger, DeWolff en Shaking Godspeed zijn altijd leuk.

You have time. You are doing fine.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 13-07-2011 14:07 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 13 juli 2011 13:26 schreef Silence het volgende:
Wie weet ook wel even kijken. Ging er ´vroeger´ altijd heen, maar het is tegenwoordig wel erg druk. En de prijzen voor een biertje zijn echt bizar. Maar goed, het is wel altijd gezellig.

Klopt, maar een flesje drank meesmokkelen is er niet zo moeilijk gelukkig

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-07-2011 19:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2011 14:07 schreef verstikking het volgende:
Klopt, maar een flesje drank meesmokkelen is er niet zo moeilijk gelukkig
Zet dat nou niet hier neer. Ik moet meelopen met de beveiliging daar.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-07-2011 22:15 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Jij weet wie je moet hebben straks

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 13-07-2011 22:15]

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-07-2011 22:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Allemaal alert zijn op die gast met die blote pens jongens!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 13-07-2011 22:57 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 13 juli 2011 19:17 schreef bastianus het volgende:
Zet dat nou niet hier neer. Ik moet meelopen met de beveiliging daar.

Verdomme

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-09-2011 16:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Schop!

Overmorgen; zin in!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 07-09-2011 17:51 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Aanwezig!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-09-2011 20:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Word 'm niet meer, niemand gaat meer (die ik ken) en geen zin om daar alleen rond te huppelen. Daarnaast vind ik ook maar 3 bands leuk en ben ik de zaterdag uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje, dus daar maar heen.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-09-2011 17:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ga er straks nog ff heen, lijkt me leuk als ik Bassie tegenkom.

Ook maar een fles meenemen dan maar.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2011 23:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Triggerfinger was gaaf, was in mijn pauze dus lekker in de tent gestaan. Verder gigantisch veel drank, drugs, eten en drinken weg moeten gooien. Zonde.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-09-2011 23:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Heb je Delain ook nog gezien?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2011 23:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 23:24 schreef Forever After het volgende:
Heb je Delain ook nog gezien?
Drie nummers. Vond de zang een beetje tegenvallen, vrij dunnetjes. Helaas moest ik daarna alweer elders aan de gang.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-09-2011 23:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zie het nu pas. Wat een line-up, zeg! Onder de indruk, voor een gratis fest.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Forever After
Fading to Black
Posted 10-09-2011 23:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 23:28 schreef bastianus het volgende:
Drie nummers. Vond de zang een beetje tegenvallen, vrij dunnetjes. Helaas moest ik daarna alweer elders aan de gang.

Op cd vind ik ze wel ok.
Live nog nooit gezien.

Caro wel gezien dan? Da's toch wel 1 van je favorieten, al was het maar vanwege d'r uiterlijk/ronde vormen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2011 23:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geen Caro, net toen ik daarheen wilde moest ik bijspringen bij de ingangscontrole.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2011 23:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Heb nog wel een broodje frikadel gegeten naast Dinand en Dennis. Best aardige gasten.

Forever After
Fading to Black
Posted 10-09-2011 23:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat zuigt.

Forever After
Fading to Black
Posted 10-09-2011 23:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Kweenie, heb het niet zo op Kane.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2011 23:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 23:39 schreef Forever After het volgende:
Dat zuigt.
Da's het nadeel van werken op een festival, je mist een hoop. Backstage een broodje frikadel eten met Caro, dat was toch wel de ultieme natte droom geweest.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-09-2011 23:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 23:40 schreef Forever After het volgende:
Kweenie, heb het niet zo op Kane.
Ik ook niet, vooral op de zang knap ik af. Neemt niet weg dat ze me als personen erg meevielen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com