|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Met het alternatief, pak hem beet 50 euro voor een ticket en 2 euro per muntje, was je meer kwijt geweest. Best netjes gedaan trouwens. Met zo'n 20 munten red ik het doorgaans niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Moet je gewoon gaan werken daar, mag je ook geen bier drinken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ook niet, maar heb me dan ook niet zat gedronken, geld was simpelweg op |
|
Gezellig festivalletje. Wel duur inderdaad, maar het is gratis dus ze moeten ergens hun centjes mee pakken. Zat op prima camping waar ook ongeveer heel Di-Rect rondhing, ook nog even mee staan babbelen. Nu zo brak als fuck |
|
Was gezellig, prima naar m'n zin gehad. Alleen wat was dat Nymeria poep zeg... |
|
quote: Eerste 3 minuten gekeken, toen maar verder gelopen inderdaad. |
|
Vond die high screams wel vet, maar als hij zeg maar gewoon bezig was was het echt te amateuristisch voor woorden. Die vuurshow was wel lachen. Delain verraste mij trouwens. Wat was dat geluid daar goed en wat kwam die muziek goed tot zijn recht. Een ware theatrale bombast aan geluid, hoogtepuntje! Golden Earring was ook vet, Baseballs waren wel lachen, voor de rest niet echt veel gezien, was voor gezellig. Alleen kut met dat gehannes met die camping, maarja. Dat was toch af en toe een zooitje ongeregeld. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 12-09-2011 22:01] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |